۰ نفر

بررسی شیرآلات پرفروش ایرانی در بازار تهران

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبر: 715272
بررسی شیرآلات پرفروش ایرانی در بازار تهران

انواع شیرهای بهداشتی شامل شیرآشپزخانه، شیرحمام، علم دوش و شیرآلات سرویس بهداشتی در فروشگاه محمودی رئوف؛ پخش تک و عمده لوازم بهداشتی ساختمانی در بازار تهران موجود است. برندهای معتبر ایرانی شیرآلات مانند: کسری، شودر، قهرمان، راسان، تپس، و کی دبلیو سی توانسته اند محصولات با کیفیت، نوآورانه و مقرون به صرفه به بازار روانه کنند. پیدا کردن بهترین برند شیرآلات بهداشتی ساختمان به عواملی مانند طراحی، دوام، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش بستگی دارد. در ادامه نگاهی به برندهای شیرآلات پرفروش ایرانی در بازار تهران می اندازیم.

پرفروش ترین شیرآلات ساختمانی بازار تهران

برای خرید شیرالات ساختمانی درجه یک میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه محمودی رئوف در بازار تهران مراجعه کنید و یا تلفنی خرید خود را انجام دهید. تنوع شیرآلات بهداشتی ساختمان در این فروشگاه بسیار گسترده است؛ سبک های جدید شیرآلات به صورت ست کامل و تک در رنگ های متنوع در این فروشگاه وجود دارند. ما لیستی از بهترین برندهای شیرآلات را گردآوری کرده‌ ایم اما برای اطلاع از قیمت بهترین شیرآلات ایرانی بهتر است از فروشگاه Raufshop.com (این فروشگاه دارای اینماد است.) دیدن کنید.

معرفی گزیده شرکت های شیرآلات پرفروش ایرانی در بازار تهران:

شیرآلات کسری

شرکت کسری Kasra Company یکی از تولیدکنندگان لوازم بهداشتی ساختمان در تهران است که با استفاده از دانش و تجهیزات مدرن توانسته محصولات متنوع و بسیار باکیفیت در صنف شیرآلات اهرمی ساختمان تولید کند. برندهای زیاد خارجی و داخلی در تولید شیرآلات وجود دارند؛ شرکت شیرآلات کسری با تکیه بر توان تولید داخلی موفق شده است محبوبت خوبی در این بازار بزرگ به دست آورد.

بررسی شیرآلات پرفروش ایرانی در بازار تهران

از تولیدات گروه کسری میتوان به:

  1. شیرآلات توکار
  2. شیرآلات اهرمی
  3. یونیورست
  4. فلاش تانک
  5. ظرفشویی شاوری
  6. ظرفشویی فنری
  7. ظرفشویی دیواری و تکی
  8. ظرفشویی دومنظوره اشاره کرد.

تمام محصولات نام برده شده در طرح، رنگ و مدل های متنوع از مطرح ترین و خوشنام ترین تولیدات در ایران و خاورمیانه هستند و شیرآلات کسری با قیمت ارزان ترین 1.500.000 تومان تا گران ترین 20.000.000 تومان در بازار موجود هستند.

شیرآلات KWC

شرکت شیرآلات کی دبلیو سی ایران تحت لیسانس شرکت شیرآلات kwc سوئیس توانسته کارخانه ای مجهز به ریخته گری، سیستم آبکاری دقیق و فناوری قالب سازی مدرن؛ نهایت کیفیت در ساخت شیرآلات بهداشتی ساختمانی را به عمل بیاورد. در سال 1363 در شهر صنعتی کاوه فعالیت خود را تحت نظر شرکت KWC آغاز کرده است و در دهه 80 اولین محصول خود را روانه بازار کرد. برند کی دبلیو سی در بازار ایران به عنوان با کیفیت ترین و جذاب ترین مارک در این عرصه شناخته می شود.

بررسی شیرآلات پرفروش ایرانی در بازار تهران

محصولات شیرآلات kwc شامل شیرآلات بهداشتی ساختمانی، ست شیرآلات (شیر توالت، حمام و روشویی)، شیرآلات kwc با حسگر چشمی، شیرآلات توکار Modern، شیرآلات جدید رنگی، شیرآلات ترموستاتیک و شیرآلات الکترونیکی و هوشمند می شود. از ارزان ترین مدل آن با قیمت 3.600.000 تا گران ترین با قیمت 22.000.000 تومان در بازار موجود هستند.

شیرآلات قهرمان

کارخانه شیرآلات بهداشــتی قهرمان یکی از پیشـتازان در عرصه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی و لوازم و تجهیزات حمام و شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی است. محصولات این کارخانه با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشــین آلات روز دنیا تولیــد شــده و همچنیــن دارای استانداردهای بین المللی است. ست کامل شیرآلات قهرمان شامل شیر توکاسه، شیرآفتابه، شیردوش و شیر ظرفشویی است. همچنین از دیگر تولیدات برتر این برند محبوب میتوان

  1. ست شیرآلات بهادر
  2. شیرآلات قهرمان مدل اسپانیایی
  3. شیرآلات قهرمان مدل آنتیک
  4. شیرآلات قهرمان در رنگ های طلایی، کروم، سفید
  5. شیرآلات قهرمان مدل فلت
  6. شیرآلات قهرمان اردلان و ... را نام برد.

بررسی شیرآلات پرفروش ایرانی در بازار تهران

همگی تولیدات گروه قهرمان دارای بالاترین کیفیت هستند و استاندارهای اروپا و کشورهای پیشرفته را دارا می باشند. در بازار تهران محصولات قهرمان را می توانید با ارزان ترین قیمت 1.800.000 تا گران ترین 14.000.000 تومان پیدا کنید.

شیرآلات شودر

شودر در 1370 بنیانگذاری شد، سپس با راه اندازی خط تولید پیشرفته، وارد فاز تولید عملیاتی شد. حفظ انرژی شودر در تداوم نوآوری های جزئی نگرانه، همان چیزی است که شودر را در بازار پیشرو ساخته است. چارچوب شودر در خلق هر محصول حفظ تعادل بین کارایی و زیبایی است. در حالیکه محصولات شودر بیش از 1300 مدل و رنگ را شامل می شود، این تنوع همواره درحال توسعه است. برخی از تولیدات گروه شودر عبارتند از:

  1. شیرآلات توکار
  2. شیرآلات روشویی
  3. شیرآلات حمام
  4. شیرآلات آشپزخانه
  5. علم دوش
  6. شیرآلات توالت
  7. اکسسوری شیرآلات
  8. شیرآلات چشمی
  9. شیرآلات لوکس
  10. شیرآلات کلاسیک است.

شودر برای درخشندگی، مقاومت در برابر خوردگی و جلوگیری از زنگ زدگی تولیدات خود از تکنیک های پیشرفته در پروسه ‌های پوشش پودری الکترواستاتیک، آبکاری و PVD استفاده می کند. 

شیرآلات راسان

شیر راسان دارای بیشترین سابقه حضور در بازار بوده و تخصصی ترین تولیدکننده شیرآلات در ایران است. این برند در سال های اخیر با افزایش تولید خود و راه‌ اندازی خط تولید جدید و همچنین ارائه طرح های نوین توانسته شیرآلات مدرن و درخور مصرف کننده ایرانی را به بازار عرضه کند. محصولات تولیدی گروه راسان شامل

  1. شیر آشپزخانه
  2. ست حمام
  3. فلاش تانک
  4. شیر توالت
  5. شیر روشویی
  6. شیر هوشمند
  7. شیرآلات توکار می شود.

کلیه محصولات نام برده شده برند راسان بر اساس موازین و استانداردهای بین المللی، با دقت فراوان و آزمایشات سخت گیرانه تولید شده اند.

درباره ی فروشگاه محمودی رئوف

فروشگاه محمودی رئوف با بیش از ۱۰ سال سابقه فروش لوازم بهداشتی ساختمانی و تاسیساتی واقع در بازار بزرگ تهران است. این فروشگاه نمایندگی رسمی محصولات شیرآلات کسری و عامل فروش برندهای معتبری نظیر: قهرمان، کی دبلیو سی، محصولات ملودی، هوآیی و شیرآلات تپس و ... است. همچنین پخش کننده عمده برندهای معروف فلاش تانک مانند ایمن آب، فلاش تانک تاپ، فرپود است.

انواع شیرآلات ساختمانی با طرح قدیمی و کلاسیک تا مدرن و جدید به قیمت عمده و تک موجود است.

اطلاعات تماس با محمودی رئوف

آدرس: تهران، چهارراه گلوبندک، خیابان خیام شمالی، ساختمان امیر سلیمانی، همکف، شماره ۱۴

تلفن فروشگاه محمودی رئوف : ۰۲۱۵۵۶۱۳۸۶۸ – ۰۲۱۵۵۶۱۳۵۴۳

شماره ویژه سایت: 6900130-0912

این فروشگاه دارای اینماد است: Raufshop.com

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.