۰ نفر

دیدار رییسی با اعضای جامعه مدرسین و مجلس خبرگان حوزه علمیه

۱۰ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۴۷
کد خبر: 595009
دیدار رییسی با اعضای جامعه مدرسین و مجلس خبرگان حوزه علمیه

رییس‌جمهور با اعضای جامعه مدرسین، اعضای مجلس خبرگان و شورای عالی حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، رییس جمهور کشورمان عصر امروز جمعه با رییس و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد. پیش‌ازاین حجت‌الاسلام رییسی به دیدار مراجع عظام تقلید رفته بود.

 رییس جمهور با اعضای مجلس خبرگان و شورای عالی حوزه علمیه گفتگو کرد

همچنین حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهوری کشومان عصر امروز جمعه پس از دیدار با رییس و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اعضای مجلس خبرگان رهبری و شورای عالی حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی صبح جمعه در دومین روز از سفر استانی به شهر مقدس قم پس از گفت‌وگو با آیت الله نوری همدانی، به دیدار آیت الله سبحانی رفت. وی سپس در نشستی با آیت الله عبدالله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد و پس از آن به محل دفتر آیت الله مکارم شیرازی رفت. رییس جمهوری سپس در محل بیت آیت الله علوی‌گرگانی با این مرجع تقلید دیدار کرد.

دیدار با حضرات آیات صافی گلپایگانی و شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید از دیگر برنامه‌های عصر امروز حجت‌الاسلام رییسی در قم است.

صبح تا ظهر امروز جمعه نیز رییس‌جمهوری به دیدار مراجع عظام تقلید رفته و سپس در نماز جمعه قم شرکت کرده بود.

سید ابراهیم رییسی صبح پنجشنبه برای سفری دو روزه وارد شهر مقدس قم شد و در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) مورد استقبال استاندار، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و تولیت مسجد مقدس جمکران قرار گرفت.