x
۲۴ / تير / ۱۴۰۳ ۱۳:۴۰

بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا

بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا

کردان به عنوان یکی از خنک‌ترین مناطق اطراف تهران و کرج از بهترین جاهایی است که می‌توانید برای تفریح‌های کوتاه مدت آخر هفته یا حتی تعطیلات چند روزه روی آن حساب کنید. منطقه‌ای خوش آب‌وهوا که با وجود طبیعت زیبا، باغ‌های میوه آن هم در فصل بهار و پاییز، رودخانه پرآب و چشم‌اندازهای بی‌نظیر از بهترین گزینه‌ها برای اقامت خواهد بود.

کد خبر: ۸۵۳۱۹۰
زیما

ضمن اینکه با وجود انواع ویلا کردان برای اقامت در شهرک‌های مختلف نیز همه چیز مهیاست و می‌توانید با هر شرایط و بودجه‌ای نسبت به اجاره ویلا در کردان اقدام کنید. قصد سفر و فرار از گرمای تابستان با رفتن به یک منطقه خنک را دارید یا می‌خواهید یک دورهمی در ویلایی با امکانات کامل را در یک منطقه خوش آب‌وهوا تجربه کنید؟ در هر صورت کردان گزینه‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

پس اگر می‌خواهید با کردان، شهرک‌های مختلف، نحوه برنامه‌ریزی به آنجا برای سفر یا دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی در آخر هفته‌ها بیشتر آشنا شوید در ادامه علاوه‌بر معرفی این منطقه و نحوه رزرو اقامتگاه سایر مواردی که به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا

لیست شهرک های کردان

منطقه خوش آب‌وهوای کردان، شهرک‌های مسکونی زیادی دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی خاص و منحصر به‌فردی دارند و برای اجاره ویلا یا حتی اقامتگاه‌هایی که به شکل خانه‌های مسکونی هستند می‌توانید برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

پس قبل از سفر خود به کردان با انتخاب محل اقامت مناسب، یک برنامه سفر جذاب بچینید تا از تعطیلات و آخر هفته خود لذت ببرید.

در ادامه لیست این ویلاها رو به شما معرفی خواهیم کرد:

  • شهرک ویلایی افشاریه کردان

یکی از زیباترین و لوکس‌ترین شهرک‌های ویلایی است که می‌توانید ویلاهای جذابی را برای اجاره روزانه در آنجا پیدا کنید. ویلاهای مهندسی‌ساز که با نظم و استاندارد خاصی ساخته شده‌اند و از جمله مناطق مدرن در کردان به شمار می‌روند. به‌طوری که حتی از قدم زدن در کوچه‌های آن و تماشای ویلاهای یک دست و منظم نیز لذت خواهید برد.

  • شهرک ویلایی طاووسیه کردان

طاووسیه نیز از دیگر مناطق لوکس و مدرن در کردان است که ویلاهای لوکس زیادی دارد و برای اجاره روزانه و حتی خرید ویلا بسیار پرطرفدار به شمار می‌رود. پس اگر مسافر تعطیلات آخر هفته هستید، این منطقه را در اولویت قرار دهید.

  • شهرک ویلایی الهیه کردان

منطقه الهیه کردان با وجود نزدیک‌تر بودن به تهران برای کسانی که آخر هفته‌ها به این منطقه سفر می‌کنند، بسیار محبوب است چرا که در کمترین فاصله می‌توانند خود را به اینجا برسانند. ضمن اینکه چشم‌انداز بسیار زیبایی به طبیعت دارد و می‌توانید در کوچه باغ‌های آن قدم بزنید و از طبیعت زیبای این منطقه لذت ببرید.

  • شهرک ویلایی حمیدیه کردان

این شهرک به آرامش و دنج بودنش معروف است و اگر به دنبال یک جای آرام و خوش آب وهوا هستید، اینجا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. ضمن انکه حمیدیه از شهرک‌های رو به رشد کردان به شمار می‌رود و بیشتر کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در کردان هستند، این منطقه را انتخاب می‌کنند. با این توصیف اگر به دنبال اجاره ویلا با قیمت مناسب و در یک منطقه با طبیعت زیبا در اطراف تهران هستید، این منطقه یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید انتخاب کنید.

  • شهرک ویلایی سهیلیه کردان

سهیلیه از شهرک‌های قدیمی و با امکانات کامل است که آب‌وهوای بسیار خنک و دلچسبی دارد و با وجود انواع ویلاهای شیک و لوکس تا اقتصادی دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.

  • شهرک ویلایی کوی بهروز کردان

این شهرک تنوع بالایی در ویلاها دارد که در چند سال اخیر در بخش زیادی از طبیعت آن ویلاهای مدرن و لوکسی ساخته شده و به علاوه فاصله کمی با کرج دارد و دسترسی را برای سفر به این منطقه بسیار ساده کرده که می‌توانید به عنوان یک شهرک مدرن که چشم‌انداز طبیعی زیبایی دارد آن را انتخاب کنید.

بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا

با معرفی این شهرک‌های مختلف کردان برای سفر به این منطقه خوش آب و هوا می‌توانید بهتر تصمیم بگیرید که کدام منطقه را برای سفر خود انتخاب کنید، به ویژه اگر قصد اجاره ویلاهای لوکس‌تر مثل اجاره ویلا استخردار را داشته باشید که در برخی از مناطق کردان به دلیل وجود ویلاهای مدرن و نوساز به سادگی می‌توان انواع ویلا استخردار را رزرو کرده و از سفر خود لذت ببرید.
کردان در کنار طبیعت زیبا و دلنشین، چند مزیت مهم دارد که به‌عنوان یکی از بهترین مقاصد سفر آخر هفته‌ای معرفی می‌شود. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به دسترسی ساده و نزدیک بودن به تهران و کرج و همچنین وجود باغ‌ها و چشم‌اندازهای زیبا اشاره کرد.

پس اگر می‌خواهید برای آخر هفته‌ها یک سفر کوتاه برنامه‌ریزی کنید یا حتی مهمانی و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی خود را در یک ویلای دنج اقتصادی یا لوکس برگزار کنید، وجود ویلاهای کردان با تنوع بالا به شما این امکان را می‌دهد تا بدون دغدغه برنامه سفر یا دورهمی‌های خود را در دل طبیعت با امکانات کامل تدارک ببینید و از آن لذت ببرید.

برچسب ها:
اجاره ویلا کردان
ارسال نظرات
x