۰ نفر

راه‌های روستایی کلات بازگشایی شدند

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷
کد خبر: 841204
راه‌های روستایی کلات بازگشایی شدند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کلات گفت: به جز دو روستا سایر راه‌های روستایی کلات که به دلیل سیلاب مسدود شده بودند، برای رساندن صندوق‌های اخذ رأی در روز انتخابات که امروز جمعه برگزار می‌شود بازگشایی شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، محمد حسینی با بیان اینکه اگرچه از ۲۰ روستایی که راهشان مسدود بوده مسیر ۱۸ روستا تاکنون بازگشایی شده است، اظهار کرد: امروز قبل از شروع فرآیند رأی‌گیری مسیر دو روستای دیگر نیز بازگشایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسیر سنگ دیوار و آبگرم چون پل ورودی به روستا آب‌نما است هنوز مسدود هستند، خاطرنشان کرد: راه‌های اصلی شهرستان هیچ مشکلی ندارند.

وی میزان خسارت‌های وارده به راه‌های شهرستان را بسیار زیاد و میلیاردی اعلام کرد و گفت: جمع‌بندی خسارت‌های وارده ناشی از سیلاب به زودی نهایی و اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه دو پل کالشور در محور چهچه به همراه جاده کاملاً تخریب شده‌اند، افزود: متأسفانه مشکلات شهرستان در حوزه راه‌ها بسیار زیاد است که می‌طلبد برای رفع آنها اعتبارات مورد نیاز تخصیص یابد.

وی با اعلام اینکه در زیرساخت‌های شهرستان با مشکلات جدی مواجه هستیم، گفت: رفع مشکلات ابنیه فنی و راه‌ها در گرو تخصیص اعتبارات مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه از ۶۴ روستا فقط راه ۱۰ روستا هنوز خاکی هستند و باقی نیز آسفالت شده است، افزود: سیلاب اخیر خسارت جدی به راه‌های روستایی و شهری وارد کرده است.

کلات با ۵۷ میلی‌متر بارندگی پربارش‌ترین شهر خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده است و بارندگی‌ها به صورت پراکنده ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha