۰ نفر

مشخصات گوگل پیکسل ۸ بر شایعات مهر تایید کوبید + عکس

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۰
کد خبر: 840018
مشخصات گوگل پیکسل ۸ بر شایعات مهر تایید کوبید + عکس

تا به امروز بارها شاهد افشا شدن مشخصات گوگل پیکسل ۸ بودیم؛ انتظار می‌رود که این تلفن‌همراه در ۱۴ می عرضه شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، برای شروع گوگل پیکسل ۸ مجهز به Tensor G۳ و صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED FullHD+ با محافظ گوریلا گلس ۳ خواهد بود. نرخ نوسازی صفحه و حداکثر روشنایی از پیکسل ۷a به ترتیب به ۱۲۰ هرتز و ۲۰۰۰ نیت افزایش یافته‌ است.

ظرفیت باتری معمولی نیز از ۴۳۸۵ میلی آمپر ساعت در پیکسل ۷a به ۴۴۹۲ میلی آمپر ساعت در پیکسل ۸a افزایش یافته‌ اس که می‌تواند به عنوان ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت به بازار عرضه شود. منبع افشاکننده اطلاعات ادعا می‌کنند که گوگل این کار را برای داشتن حداکثر ۲۴ ساعت استقامت یا تا ۷۲ ساعت با حالت Extreme Battery Saver می‌کند. این گوشی هوشمند از شارژ بی‌سیم Qi نیز پشتیبانی می‌کند.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که گوگل پیکسل ۸ هفت سال بروزرسانی امنیتی دریافت می‌کند، اما منابع آگاه ادعا می‌کنند که پیکسل ۸ نه تنها هفت سال بروزرسانی امنیتی دریافت می‌کند، بلکه ارتقاء سیستم عامل را نیز دریافت خواهد کرد.

سیستم دوربین گوگل پیکسل ۸ همانند Pixel ۷a خواهد بود؛ ۶۴MP اصلی با OIS، ۱۳MP ultrawide و ۱۳MP selfi، دوربین جدید از جمله Magic Editor، Best Take و Ultra HDR خواهد داشت. همچنین با Night Sight، Magic Eraser، Photo Unblur، Portrait Light، Portrait Mode و Audio Magic Eraser عرضه می‌شود.

پیکسل ۸a در چهار رنگ ابسیدین، چینی، بای و آلوئه عرضه خواهد شد که پیش از این شایعه شده بود که نام آن Mint است. این گوشی هوشمند دارای گزینه‌های ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود که به ترتیب ۴۹۹ و ۵۵۹ دلار قیمت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha