۱ نفر

عکس خودروی جدید وارداتی لو رفت / غول شاسی بلند! + مشخصات فنی

۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۳۰
کد خبر: 830976
عکس خودروی جدید وارداتی لو رفت / غول شاسی بلند! + مشخصات فنی

یک واردکننده جدید تصمیم گرفته است تا خودروهای وارداتی هوندا CR-V را به همراه هوندا ZR-V به بازار ایران عرضه کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصر ایران،  هوندا CR-V یکی از کراس‌اوورهای میان‌رده محبوب و پرفروش در بازار جهانی است که حضور کوتاهی نیز در بازار ایران داشت. این خودرو رقیب جدی تویوتا RAV ۴ در بازار خودرو جهان محسوب می‌شود.

 اکنون یک شرکت جدید تصمیم گرفته است تا هوندا CR-V را به همراه هوندا ZR-V به بازار ایران عرضه کند. این شرکت آذریوردسال نام دارد و دو مدل کراس‌اوور هوندا را به عنوان خودروهای وارداتی جانبازان وارد سامانه یکپارچه کرده است.

مشخصات هوندا CR-V

هوندا سی آر وی به عنوان یک کراس‌اوور میان‌قامت، به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی مجهز خواهد بود. این پیشرانه حداکثر ۱۴۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۸۹ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک از نوع CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در این کراس‌اوور برعهده دارد. نسخه‌های وارد شده از هوندا CR-V به ایران، مجهز به موتور هیبریدی خفیف خواهند بود. خوشبختانه این کراس‌اوور با سیستم تمام چرخ محرک یا AWD به بازار ایران می‌آید و تا حدی قابلیت بیراهه نوردی خواهد داشت.

عکس خودروی جدید وارداتی لو رفت! + مشخصات فنی

شتاب صفر تا صد هوندا سی آر وی وارداتی بازار ایران به صورت رسمی ۹.۵ ثانیه اعلام شده است. این کراس‌اوور با فاصله بین محوری ۲.۷ متر و حجم صندوق ۵۷۹ لیتر، گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی محسوب می‌شود.

دیگر خودرو وارداتی جدید از برند هوندا، کراس‌اوور هوندا ZR-V است. این خودرو نیز با پیشرانه مشابهی به بازار ایران می‌آید که همان موتور هیبریدی خفیف دولیتری است. این پیشرانه در هوندا ZR-V راندمان کمتری نسبت به برادر بزرگترش تولید می‌کند. حداکثر راندمان این خودرو ۱۴۳ اسب‌بخار قدرت و ۱۸۶ نیوتن‌متر گشتاور است.

گیربکس اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. ابعاد هوندا ZR-V نسبت به هوندا CR-V کوچکتر است. به طور مثال فاصله محوری این کراس‌اوور ۲.۶ متر است و صندوق بار آن نیز ۳۸۰ لیتر حجم دارد. با این حال وزن کمتر باعث شده است تا هوندا ZR-V چابک‌تر باشد. شتاب صفرتاصد این خودرو به صورت رسمی هشت ثانیه اعلام شده است.

عکس خودروی جدید وارداتی لو رفت! + مشخصات فنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha