x
۰۷ / دی / ۱۴۰۱ ۱۲:۰۷

تست شخصت؛ بگو توی تصویر چی دیدی تا بگم چه رازی توی مغزت هست!

تست شخصت؛ بگو توی تصویر چی دیدی تا بگم چه رازی توی مغزت هست!

ویژگیهای شخصیت مشخصه مهمی از رفتار و نگرش و احساسات ما هستند. بنابراین باید از خصوصیات شخصیتی خود بیشتر آگاهی داشته باشیم.

کد خبر: ۶۹۱۳۲۴
هلوو

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در تست شخصیت امروز با توجه به عملکرد مغز می خواهیم ذهن خوانی کنیم.اگرچه عملکردهای مغز بر اساس نیمکره‌های آن تقسیم می‌شوند و حتی عملکردهای خاصی نیز برای اجرای آن‌ها لازم است، اما باز هم هر عملکرد به کل مغز نیاز دارد. اگرچه جنبه تحلیلی برخی از انواع شخصیت‌ها نسبت به جنبه هنری آن‌ها بیشتر است، اما در هر صورت مغز بصورت کلی استفاده می‌شود. بسیاری از افراد، ممکن است همزمان هم منطقی و هم خلاق باشند.

تست شخصیت ببر و میمون

تست شخصیت امروز را از دست ندهید. روش‌های زیادی برای شناخت شخصیت وجود دارند ولی روان‌شناسان بیشتر سعی می‌کنند انسان‌ها را به طور منظمی به انواعی از تیپ‌های شخصیتی تقسیم کنند. این تیپ‌های شخصیتی مختلف تفاوت‌های زیادی در نحوه تفکر، احساس و رفتار افراد دارند. ابزارها و تست‌های روان‌شناسی برای شناخت  تیپ‌ها و ویژگی‌های شخصیتی بسیار فراوان هستند. 

 چه بهتر که با توجه به راست مغزی و چپ مغزی بتوانیم ذهن خوانی کنیم.

حالا بگویید در اولین نگاه به تصویر چه دیدید؟

 

تست شخصیت میمون و ببر

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

 

.

.

.

.

.

تست شخصیت میمون

تصویر میمون: 

تحلیل پاسخ تست شخصیت امروز شما این است که اگر میمونی را دیدید که از درخت آویزان شده است،  را دیدی یعنی شما راست مغز هستید یعنی بسیار خلاق اما خیالپرداز تصمیم گیری های شما مسلط بر احساسات شما هستند شما خیلی راحت تحت تاثیر یک منظره یک تصویر قرار می گیرید و گاهی افراد را از روی ظاهرشان قضاوت میکنید

تست شخصیت ببر

تصویر سر ببر: 

اگر در نگاه اول سر ببر را دیدید باید بگوییم شما بسیار منطقی و اهل حساب  کتاب هستید بسیار منظم و هدفمند هستید خیلی تحت تاثیر احساسات تصمیم نمیگیرید . اعداد و ارقام و سود و منفعت شما را بیشتر جذب می کنند تا احساسات و عواطف.

ترجمه و تدوین : اقتصاد آنلاین

ارسال نظرات