x
۲۳ / بهمن / ۱۴۰۰ ۱۳:۱۴
اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

شوک اونس جهانی؛ سکه تمام به مرز ۱۲ میلیون تومان رسید

شوک اونس جهانی؛ سکه تمام به مرز ۱۲ میلیون تومان رسید

به دنبال تشدید تنش ها بر سر مسئله اکراین و افزایش شدید اونس جهانی طلا در شب گذشته، امروز بازار طلای داخل نیز افزایشی شد.

کد خبر: ۶۱۰۱۷۵
هلوو

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ شب گذشته، با انتشار اخبار مربوط به منازعات اوکراین و روسیه، شاخص‌های جهانی همچون طلا و نفت با افزایش قیمت شدیدی مواجه شدند.

به این ترتیب اونس جهانی طلا، شب گذشته به ۱۸۶۰دلار رسید و به دنبال آن، طلای داخل نیز صبح امروز افزایش قیمت را تجربه کرد.

طبق اعلام شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز، سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۱میلیون و ۹۰۶هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز پنجشنبه افزایش ۳۰۰هزارتومانی را نشان می‌دهد. در آخرین معاملات هفته گذشته قیمت هر سکه امامی به ۱۱میلیون و ۶۲۱هزارتومان رسیده بود.

همچنین نیم سکه با افزایش ۲۰۰هزارتومانی، ۶میلیون و ۷۵۰هزارتومان قیمت خورده است. درحالی که روز پنجشنبه این سکه با قیمت ۶میلیون و ۵۴۰هزارتومان معامله می‌شد.

ربع سکه هم که هفته گذشته، ۳میلیون و ۶۲۰هزارتومان قیمت خورده بود امروز با   ۷۰هزارتومان افزایش در قیمت ۳میلیون و ۷۵۰هزارتومان معامله می‌شود. 

همچنین سکه یک گرمی در این ساعت از معاملات، ۲میلیون و ۲۸۵هزارتومان قیمت خورده است، درحالی که در آخرین معاملات روز پنجشنبه با قیمت ۲میلیون و ۲۶۰هزارتومان خرید و فروش می‌شد.

همچنین هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت یک میلیون و ۱۱۹هزارتومان معامله می‌شود و همچنین اونس جهانی طلا، ۱۸۵۸دلار قیمت خورده است.

حباب سکه چقدر است؟

حباب انواع سکه نسبت به آخرین روز هفته گذشته، اندکی کاهش یافته است و دلیل آن نیز افزایش قیمت انواع سکه از ابتدای امروز است که منجر به کاهش تقاضا شده است.

به این ترتیب، حباب سکه امامی، ۳۳۶هزارتومان، حباب نیم سکه، ۹۵۸هزارتومان، حباب ربع سکه ۸۵۲هزارتومان و حباب هر سکه یک گرمی، ۸۵۷هزارتومان تعیین شده است.

ارسال نظرات
x