۹ نفر

فوری / اطلاعیه تعطیلی مدارس شنبه ۲۲ اردیبهشت

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۱۰
کد خبر: 841241
فوری / اطلاعیه تعطیلی مدارس شنبه ۲۲ اردیبهشت

فردا شنبه ۲۲ اردیبهشت مدارس کدام استانها تعطیل است؟

به گزارش اقتصادآنلاین، انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح شروع شده و تا ساعت 21 شب تمدید شده است. با توجه به طولانی شدن فرایند انتخابات شایعاتی مبنی بر تعطیلات مدارس به گوش می‌خورد. احتمال دارد که کار شمارش ارا در حوزه‌های انتخابیه که در مدارس رای گیری می‌شود باعث شود مدارس تعطیل شود.

تعطیلی مدارس ۲۲ اردیبهشت

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس: با توجه به نظر استاندار، مدارس نوبت صبح این شهرستان با تأخیر ۲ ساعته باز می‌شود.

فرماندار ملایر: باتوجه به برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، فردا در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح با دو ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند نمود.

در حوزه‌های انتخابیه میانه و شبستر نیز فعالیت مدارس شهری و روستایی تنها در شیفت صبح به شکل غیر حضوری خواهد بود.

فرماندار مشهد گفت: بعد از اتمام زمان رای‌گیری برای تعطیلی مدارس تصمیم‌گیری و متعاقبا اعلام خواهد شد. باتوجه به وسعت عظیم شهرستان مشهد، بعد از اتمام زمان رای‌گیری صندوق‌های رای از مناطق ۲۳ گانه حوزه انتخابیه به ستاد فرمانداری ارسال و فرایند تجمیع و شمارش آراء آغاز می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفته است: کار شمارش آرا به صورت الکترونیک و در سریعترین زمان انجام می‌شود لذا مدارس این استان فردا شنبه ۲۲ اردیبهشت قطعا باز است.

استانداری تهران و سایر استانها درباره تعطیلی مدارس در شنبه ۲۲ اردیبهشت هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha