۳ نفر

اقدام غیر منتظره آلمان برای تحریم‌ جامع‌ ایران و تروریستی خواندن سپاه

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۵۴
کد خبر: 838506
اقدام غیر منتظره آلمان برای تحریم‌ جامع‌ ایران و تروریستی خواندن سپاه

گروه پارلمانی اتحادیه احزاب دمکرات مسیحی و سوسیال مسیحی آلمان خواستار اتخاذ رویکرد سخت‌گیرانه‌تری نسبت به ایران و بازنگری در سیاست نسبت به ایران شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین،اما دو پیشنهاد این اتحادیه روز پنجشنبه شش اردیبهشت ( ۲۵ آوریل) در پارلمان آلمان رای نیاورد و سایر احزاب با آن مخالفت کردند.

دویچه‌وله گزارش داد: طرح آنها قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی و تحریم‌های جامع‌تر در سطح اتحادیه اروپا بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 12
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • مطفر IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 0
    باعرض سلام من به عنوان یک جانباز حنگ تحمیلی وایران نمیدانم این فرماندهان سپاپاسداران که همگیم از بچهای جهبه و جنگ هستن دیگر تاکی صبر وتحمل چرا بم اتم نمی سازند وبه این نرفهای مفت و تحریم و حنگهای خاورمیانه پان بدهند تازمانی که سپاپاسداران وارتش جهموری اسلامی به یک قدرت اتمی تبدیل نشداند همین دست دیگر وباید ماملت بنشینیم و بااین حرفهای مفت خون جگر بخوریم برادر باید خود شما فرماندهان محترم سپاوارتش بهتر بدانید که بم اتم به بسیاری از جنگ ها پایان داد تا رمانی که هند بم اتم ازمایش نکرد بود جنگ بین چین وهند درمرزهای هیمالیا وحود داشت و زمانی که پاکستان اتم ساخت به جنگهای بین مرزهای بین هند وپاکسان پایان دادشد اری همین است بایددهرچه زودتر انشالله ما ملت در کنار کلیه نروهای نطامی کشور برسربلند انان در ازمایش بم اتم جشن بگیریم
  • هرمز ایرانی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 0
    آلمان نازی همدست اسرائیل نژاد پرست برای ما آدم نشه کی بشه
  • حمید IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 0
    وقتی آقای فریدون زندی از افزایش قیمت دلار مغزش سوت کشید، چرا یکبار شما مغزتان سوت نکشد