۱ نفر

زنجانی‌ها بخوانند؛ کرایه تاکسی افزایش یافت

۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۶
کد خبر: 830234
زنجانی‌ها بخوانند؛ کرایه تاکسی افزایش یافت

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در افزایش نرخ‌ تاکسی‌ها تلاش شده است، علاوه بر در نظر گرفتن تاکسی‌داران، مردم نیز تحت فشار قرار نگیرند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مجید ناصحی‌مقدم امروز (۲۲ اسفند ماه) در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار کرد: ۲۵ اسفند، روز شهردار است و مقرر شده است در تقویم رسمی کشور ثبت شود تا الگوی مناسبی برای محک زدن عملکردها باشد.

وی به لایحه افزایش نرخ کرایه درون شهری اشاره و بیان کرد: در افزایش این نرخ‌ها تلاش شده است علاوه بر در نظر گرفتن تاکسی‌داران، مردم نیز تحت فشار قرار نگیرند.

در ادامه، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و شورای اسلامی شهر زنجان از افزایش ۳۳ درصدی نرخ حمل و نقل شهری خبر داد.

سعید نجفی با اشاره به لایحه افزایش نرخ اتوبوس و تاکسی درون‌شهری، اظهار کرد: لایحه‌ای برای افزایش نرخ اتوبوس و تاکسی به شورا ارسال و در کمیسیون عمران و حمل و نقل بررسی شد.

وی با اشاره به تک نرخی شدن کرایه‌ها، ادامه داد: در لایحه‌ای که شهرداری به شورا ارسال کرده بود، سال قبل نرخ‌ها کارتی و نقدی بود، اما در سال پیش رو، کرایه‌ها تک نرخی می‌شود و پرداخت کارتی خواهد بود.

او با توضیح اینکه کرایه‌ها به‌طور متوسط ۳۳ درصد افزایش می‌یابد، گفت: از سال آینده، افزایش نرخ‌ها در صورت تصویب کمیسیون تطبیق فرمانداری در شهر قابل اجرا خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه‌گذاری و امور حقوقی شورای شهر زنجان در نیز در این جلسه درباره اصلاح متمم بودجه شهرداری، اظهار کرد: اصلاح متمم بودجه شهرداری ۱۳ اسفند ارسال شد و در کمیسیون بودجه موارد بررسی شد و با جابه‌جایی‌های انجام‌شده بقیه موارد مورد تایید شورا قرار گرفت.

حسین‌حمزه‌لو پاک با اشاره به افزایش ۳۲۰ میلیاردی بودجه با اصلاح متمم، بیان کرد: لوایحی که مجوز گرفته بودند، همه لحاظ شده‌اند و در اصلاح متمم ۱۲ میلیارد تومان برای دیون بود و مورد تایید قرار گرفت.

شهردار زنجان نیز گفت: شهرداری در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کند و اجرای برنامه‌های مختلف را در دستور کار قرار داده است.

علیرضا فیروزفر اظهار کرد: می‌توان از ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری مانند ساماندهی ترافیک و درختکاری استفاده و برای عمران و آبادانی شهر تلاش کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • ایران غیور IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    تورم از فرورین پاسال تا امسال بالای صددرصد بوده،امسال هم معلوم نیست تا پایان سال چه تورم عجیب غریبی رو شاهد باشیم،بعد راننده تاکسی ۳۳درصد به کرایه اش افزوده شده!خداییش من اگه راننده تاکسی بودم میرفتم شده کارگری اما با تاکسی کار نمیکردم