۱ نفر

فهرست امکانات هتل پانوراما کیش

۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبر: 814117
فهرست امکانات هتل پانوراما کیش

بسیاری از ما هنگامی که می‌خواهیم به مقصدی برای سفر بعدی فکر کنیم، احتمالا کیش از اولین موارد انتخابی ما خواهد بود.

فهرست امکانات هتل پانوراما کیشکیش با همه زیبایی‌های طبیعی، جاذبه‌ها و امکانات رفاهی و تفریحی که دارد، مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. شما می‌توانید در کیش ساحل زیبا و تمیزی را ببینید، به مکان‌ها و دیدنی‌های تاریخی بروید و در بهترین هتل‌ها اقامت داشته باشید. هتل‌‎های متنوع و زیبای کیش باعث شده‌اند تا خیال مسافران از اقامت راحت باشد. هتل پانوراما کیش یکی از هتل‌های معروف جزیره است که می‌توانید آن را بررسی کنید. مقایسه این هتل با هتل‌های دیگر باعث خواهد شد تا شما به رزرو اتاقی در این هتل ترغیب شوید. در این مقاله قصد داریم امکانات هتل پانوراما کیش و ویژگی‌های آن را بررسی کنیم تا شما این هتل را بیشتر بشناسید.

اگر قصد سفر به کیش دارید یا دوست دارید درباره هتل زیبا و لوکس پانوراما کیش اطلاعات بیشتری داشته باشید، حتما ادامه این مقاله را بخوانید و آن را با دوستان و هم‌سفران خود نیز به اشتراک بگذارید. موضوع را با توضیح کوتاهی درباره هتل آغاز می‌کنیم.

هتل پانوراما کیش

هتل پنج‌ستاره پانوراما یکی از جدیدترین و مجلل‌ترین هتل‌های جزیره زیبای کیش است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. ساختمان این هتل ۱۵ طبقه دارد و در زمینی به مساحت تقریبی ۳۰۰۰۰ مترمربع با معماری منحصربه‌فردی ساخته شده است. شما با اقامت در هتل پانوراما منظره‌ای عالی از جزیره را تماشا خواهید کرد. این هتل در بهترین نقطه کیش واقع شده است و دسترسی خوبی به ساحل دریا، مراکز تجاری، بازارها و  مرکز مهم شهر مانند زیتون، پانیذ و مراکز خرید پردیس ۱و ۲، بندر قدیمی، پارک ساحلی ماهیگیر، کلوپ‌های تفریحی و مرکز غواصی را فراهم می‌کند. در قسمت‌های بعدی امکانات هتل پانوراما کیش را بررسی می‌کنیم.

فهرست امکانات هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما شامل اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با امکانات مدرن مطابق با استانداردهای بین‌المللی هتل‌های پنج‌ستاره است. امکانات همچنین رستوران‌ها و کافه‌های مجموعه هتل پانوراما در لابی و طبقه اول به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای سلیقه‌های مختلف مناسب باشند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به اینترنت پرسرعت در لابی و اتاق‌ها، سیستم تلویزیون هوشمند در اتاق‌ها، ترانسفر فرودگاهی و استودیو عکس اشاره کرد.

درباره هتل پانوراما و امکانات آن برای اقامت

اگر دوست دارید در یک هتل تازه‌تاسیس با بهترین امکانات در این جزیره اقامت کنید، یکی از بهترین پیشنهادها، هتل پانوراما ‌پنج‌ستاره است. امکانات هتل پانوراما کیش  به بهترین شکل آماده شده‌اند تا مسافران اقامت راحت و آرامی را در هتل تجربه کنند. خبر خوب برای عاشقان خرید این است که این هتل در بلوار رودکی قرار دارد. مراکز خرید زیادی در نزدیکی هتل وجود دارند. همچنین فرودگاه بین‌المللی کیش فقط نه دقیقه با هتل فاصله دارد.

امکانات هتل پانوراما کیش

از امکانات رفاهی هتل پانوراما می‎‌توان به انبار چمدان، آسانسور، روزنامه روزانه، صندوق امانات و تاکسی‌سرویس اشاره کرد. علاوه بر این، دستگاه واکس کفش، آتلیه عکاسی، آژانس مسافرتی و پارکینگ نیز در هتل وجود دارد. کافه هتل نوشیدنی‌های سردوگرم غیرالکلی و تنقلات را در اختیار شما قرار می‌دهد. در رستوران هتل می‌توانید غذاهای لذیذ میل کنید. شما همچنین این امکان را دارید که یک ماشین کرایه کنید و کل جزیره را بگردید. این هتل برای کودکان نیز مناسب است. اقامت کودکان زیر پنج سال در هتل رایگان است و امکانات متنوعی برای خانواده‌هایی که با کودکان خود به این هتل می‌روند، فراهم شده است. علاوه بر این، این هتل خدمات نگهداری از کودکان را نیز ارائه می‌دهد. تسهیلات خوبی در هتل برای معلولان و جانبازان نیز فراهم شده است. پذیرش ۲۴‌ساعته به شما کمک خواهد کرد تا راحت‌تر اقامت خود را در هتل شروع کنید.

فهرست امکانات هتل پانوراما کیش

امکانات اتاق هتل پانوراما

هتل پانوراما  سعی کرده است بهترین و به‌روزترین امکانات را در اتاق‌ها و سوئیت‌ها به میهمانان ارائه دهد. اینترنت بی‌سیم، تلفن، یخچال، صندوق امانات، چای‌ساز و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل وجود دارند. حمام تمیز و خوبی و همه لوازم بهداشتی در همه اتاق‌ها به‌صورت رایگان پیدا می‌شود. سرویس اتاق یا روم سرویس ۲۴‌ساعته در صورت درخواست شما در خدمت شما خواهد بود.

برخی از امکانات اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل پانوراما عبارت‌اند از: یخچال، دراور، دمپایی، صبحانه، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، میزتحریر، روم سرویس، پاور سوئیچ، شبکه پخش فیلم، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفای حریق در اتاق، سیستم تهویه‌مطبوع در اتاق و امکان شارژ وسایل الکترونیکی. همچنین مواردی مانند حمام، رخت‌آویز، کمد لباس، تلویزیون، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق و  سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق نیز در دسترس شما هستند.

دیگر امکانات هتل پانوراما کیش

فکس، سونا، لابی، جکوزی، استخر، آتلیه، فتوکپی، پرینتر، آسانسور، نمازخانه، کافی‌شاپ، زنگ هشدار، اتاق چمدان، پله اضطراری، تاکسی‌سرویس، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، پذیرش ۲۴‌ساعته، دستگاه واکس کفش و اتاق تلفن (اپراتور) برخی از امکانات و خدمات هتل پانوراما برای میهمانان جزیره کیش هستند.

برخی از دیگر امکاناتی که در هتل پانوراما فراهم شده‌اند عبارت‌اند از: روزنامه، خدمات تور، خدمات باربری، تلفن در لابی، شبکه پخش فیلم، کپسول آتش‌نشانی، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، اینترنت در لابی، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در لابی، سیستم تهویه‌مطبوع، خدمات نگهداری کودک، خدمات برای معلولین، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha