۲ نفر

امکان دریافت کارت‌های امتحانات نهایی هنوز فراهم نیست!

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷
کد خبر: 842387
امکان دریافت کارت‌های امتحانات نهایی هنوز فراهم نیست!

دانش‌آموزان و داوطلبان با مشکل دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی مواجه شده‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، در شرایطی که امتحانات نهایی خرداد دانش‌آموزان از یکشنبه ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و این امتحانات به لحاظ تأثیر در کنکور و همچنین امکان ترمیم نمره و ایجاد سابقه تحصیلی دارای اهمیت بسیاری است، هنوز امکان دریافت کارت‌های آزمون فراهم نشده است.

یکی از داوطلبان به خبرنگار فارس گفت: وقتی وارد سامانه آموزش و پرورش می‌شویم با پیام «کارتی برای شما صادر نشده است» مواجه می‌شویم و هیچکس هم پاسخ نمی‌دهد.

در سامانه medu ir نیز آمده است: «دریافت کارت امتحان نهایی بدون محدودیت زمانی از طریق پنجره خدمات وزارت آموزش و پرورش ،حوزه اجرای امتحانی و مدرسه محل تحصیل امکان پذیر است.

در صورتی که بعد از ورود به پنل خود برای دریافت کارت، با پیغام کارتی برای شما صادر نشده است مواجه شدید،به این معنی است که تا ساعاتی دیگر، پس از حوزه بندی کارت شما صادر خواهد شد. لذا جای نگرانی نمی باشد».

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش هم امروز اطلاعیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه دانش‌آموزان از ساعت ۱۴ امروز و سایر داوطلبان از ساعت ۲۴ امروز امکان دریافت کار دارند اما بعد اعلام شد که این اطلاعیه کار نشود.

در سامانه آموزش و پرورش هم آمده است که به منظور صدور مرحله دوم کارت آزمون نهایی از ساعت ۱۵ به سایت مراجعه کنید. البته این ساعت چند بار تغییر کرده است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha