x
۰۶ / مرداد / ۱۴۰۳ ۲۰:۴۱

اطلاعیه‌ فوری درباره تعطیلی رسمی فردا ۷ مرداد

اطلاعیه‌ فوری درباره تعطیلی رسمی فردا ۷ مرداد

جدیدترین اخبار تعطیلی فردا ۷ مرداد را در این گزارش بخوانید.

کد خبر: ۸۵۵۷۸۷
هلوو

به گزارش اقتصاد آنلاین، دولت فردا یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ را در پی تداوم گرمای کم‌سابقه هوا و در راستای حفظ سلامت مردم و کمک به مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور را تعطیل کرده است. جزییات این تعطیلی را در ادامه بخوانید.

تعطیلی همه مراجع قضایی البرز روز یکشنبه

روابط عمومی دادگستری کل استان البرز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

در پی اعلام تعطیلی روز یکشنبه (هفتم مردادماه) توسط دولت محترم با توجه به «تداوم گرمای شدید و کم‌ سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی»، اعلام می دارد در راستای همراهی با این تصمیم، کلیه فعالیت‌های مجتمع‌های قضایی دادگستری کل استان البرز نیز تعطیل بوده و بدیهی است برای کسانی که برای فردا وقت رسیدگی داشتند اوقات جدید تعیین و اعلام خواهد شد.

همچنین به اطلاع می‌رساند به مانند سایر ایام تعطیل رسمی و غیر رسمی، واحدهای کشیک در کلیه حوزه‌های قضایی استان البرز جهت رسیدگی به فوریت‌های قضایی همچنان فعال خواهند بود.

ساعت کاری متروی تهران تغییر کرد

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در اطلاعیه ای اعلام کرد که فردا یکشنبه ۷ مرداد مترو ساعت ۵:۳۰ کار خود را آغاز می‌کند.

اطلاعیه‌ تعطیلی فردا

اتاق بازرگانی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فردا ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل است. اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاوررزی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ در راستای همراهی با دولت و با توجه به تعطیلی تمامی نهادهای دولتی، اتاق بازرگانی تهران نیز روز یکشنبه هفتم مرداد ماه را تعطیل کرده است.

تعطیلی بورس فردا

در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، همه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود، بر این مبنا بازارسرمایه نیز فردا فعالیت نخواهد داشت.

جلسه حراج سکه در هفته جاری لغو شد

سخنگوی مرکز مبادله گفت: با توجه به تعطیلی روز یکشنبه و محدودیت‌های به وجود آمده در سیستم پرداخت، شانزدهمین جلسه حراج سکه این هفته برگزار نمی‌شود.

دفاتر ثبت اسناد رسمی فردا تعطیل شد

معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از تعطیلی همه دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق در روز یکشنبه خبر داد.

ارسال نظرات
x