x
۰۶ / مرداد / ۱۴۰۳ ۱۷:۱۲

منطقه آزاد ماکو میزبان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب/ لزوم افزایش عمر ساختمان‌های مسکونی

منطقه آزاد ماکو میزبان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب/ لزوم افزایش عمر ساختمان‌های مسکونی

تبریز - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب با گروسی مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو دیدار و در زمینه همکاری‌های آتی توافقات اولیه را حاصل کردند. در این دیدار دو طرف ضمن بررسی گزینه‌های همکاری فیمابین از توانمندی‌های متقابل نیز آگاهی یافتند.

کد خبر: ۸۵۵۷۲۱
هلوو

اقتصاد آنلاین؛ گروه استان ها : فرزاد شکری در این دیدار با اشاره به ایده‌مندی و پشتوانه فکری حاکم بر مدیریت منطقه آزاد ماکو ابراز امیدواری کرد که حضور شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب در این منطقه موجبات خیر و برکت برای منطقه و مردم شریف این مجموعه را فراهم آورد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب در ادامه افزود: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب هم تا کنون در عمر سی و سه ساله‌اش توانسته است ۱۳ هزار واحد مسکونی بسازد که در حال حاضر نیز ساخت بیش از ۶ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد که این حجم از تولید با تکیه بر برند شرکت تحقق یافته است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب درباره به کارگیری نظریات جدید در طراحی مجتمع‌های مسکونی طراحی شده در شرکت گفت: مستحضرید که در چهل پنجاه سال اخیر در زمینه تعریف الگوی سکونتی معاصر، نه از نظر توجه به ویژگی‌های بومی اقلیمی و فرهنگی جامعه و نه از جهت نگاه به پارادایم‌های روز دنیا توجه کافی مبذول نشده است. از این زاویه شرکت تلاش دارد تا با توجه به پارامترهای لازم، موجبات ارتقای کیفیت زندگانی ساکنان مجتمع‌های مسکونی و ایجاد حس تعلق مکانی در ایشان را با توجه به شعارهای مجمع اسکان بشر فراهم کند.

وی همچنین در زمینه پشتیبانی و فناوری به کارگیری و اجرا شده در پروژه‌ها نیز افزود: هدفگذاری شرکت در این زمینه نیز افزایش عمر مفید مجتمع‌های مسکونی تا ۱۰۰ سال و در زمینه فناوری، تعیین سیستم‌های سازه‌ای و فرایندها و سستم‌های تاسیساتی با تکیه بر مطالعات علمی است.

همچنین شکری در مورد نوع نگاه شرکت به معماری مجتمع‌های مسکونی افزود: نگاه شرکت به معماری نگاهی سلیقه‌ای نیست و تلاش می‌شود هویت معمارانه ریشه‌داری که در طول تاریخ معماری شکل گرفته و نضج یافته است با در نظر گرفتن شرایط معاصر پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب در پایان اظهاراتش خطاب به مهندس گروسی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم خانه‌هایی خوب در منطقه آزاد ماکو فراهم کنیم تا برکت و سرزندگی هر چه بیشتری در میان خانواده‌ها جریان پیدا کند و پروژه‌هایی که به سرانجام می‌رسند بتوانند در ارتقای پروژه‌های زیستی و سکونتی منطقه اثربخش باشند.

شکری در ادامه افزود: اگر بتوانیم در حوزه کانسپت و ایده متناسب با معاصریت در دنیا تعریف خاص پروژه‌های بومی را انجام بدهیم، جذب سرمایه‌گذاران و عمل در حوزه اجرایی دشوار نخواهد بود.

در ادامه این دیدار گروسی، مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو با اشاره به این که این منطقه بیشترین واگذاری زمین را در میان مناطق آزاد داشته است گفت: امیدواریم در همکاری با شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب بتوانیم پروژه‌های تعریف شده را طوری پیش ببیم که به عنوان الگو در منطقه قرار بگیرند و حتی مراحل صادرات تکنولوژی بتواند در آینده در دستور کار قرار بگیرد.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در ادامه با اشاره به اهمیت بالا بردن عمر ساختمان‌های مسکونی ابراز امیدواری کرد که همکاری مشترک با شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب این امر را در منطقه به مرحله اجرا برساند.

ارسال نظرات
x