x

اینها پرفروش ترین خودروهای آمریکا در حال حاضر هستند

۰۱ / مرداد / ۱۴۰۳ ۱۰:۲۹
لیست پرفروش ترین خودروهای آمریکا از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون منتشر شد. در فهرست ماشین های پرفروش آمریکا چند خودروساز مشهور به خوبی درخشیده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از گجت نیوز، صنعت خودرو طی چند سال اخیر با بحران‌های زیادی دست و پنجره نرم می‌کرد؛ از پاندمی کرونا و مشکلات زنجیره تامین تا آشفتگی‌های سیاسی. در نتیجه همین، فروش خودروسازان مطرح هم افتی فاحش را تجربه کرد، اما آخرین اخبار خودرو نشان می‌دهند که بالاخره صنعت خودرو در حال گذر از سال‌های پرچالش قبل است. حالا که تقریباً از نصف سال ۲۰۲۴ گذشته، پرفروش ترین خودروهای آمریکا تا به اینجا مشخص شده‌ است.

لیست پرفروش ترین خودروهای آمریکا در سال ۲۰۲۴

لیست پرفروش ترین خودروهای آمریکا در سال ۲۰۲۴

جایگاه نام خودرو تعداد دستگاه‌های فروخته شده
۱ فورد سری اف ۳۵۲ هزار و ۴۰۶
۲ شورلت سیلورادو ۲۷۵ هزار و ۶۹۲
۳ تویوتا راوفور ۲۴۸ هزار و ۲۹۵
۴ تسلا مدل Y ۲۰۹ هزار (برآورد شده)
۵ هوندا CR-V ۱۹۶ هزار و ۲۰۴
۶ پیکاپ رم ۱۷۹ هزار و ۵۲۶
۷ تویوتا کمری ۱۵۵ هزار و ۲۴۲
۸ جی ام سی سیرا ۱۴۸ هزار و ۷۸۵
۹ نیسان روگ ۱۴۱ هزار و ۱۶۰
۱۰ هوندا سیویک ۱۲۹ هزار و ۷۸۸
۱۱ تویوتا کرولا ۱۲۱ هزار و ۹۹۱
۱۲ جیپ گرند چروکی ۱۰۶ هزار و ۷۵۱
۱۳ شورلت اکوئیناکس ۱۰۶ هزار و ۴۵۵
۱۴ فورد اکسپلورر ۱۰۴ هزار و ۸۰۳
۱۵ سوبارو فورستر ۹۲ هزار و ۸۴۹
۱۶ هیوندای توسان ۹۲ هزار و ۱۴۶
۱۷ شورلت ترکس ۹۰ هزار و ۴۶۳
۱۸ نیسان سنترا ۸۹ هزار و ۲۸
۱۹ فورد ترانزیت ۸۲ هزار و ۱۶۴
۲۰ سوبارو اوتبک ۸۱ هزار و ۷۰۳

در فهرست پرفروش ترین ماشین های آمریکا در سال ۲۰۲۴ کماکان فورد و تویوتا می‌درخشند. فورد سری اف، پیکاپ مشهور این خودروساز آمریکایی که در صدر لیست پرفروش ترین خودروهای آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار داشت، باری دیگر در صدر جا گرفته و نشان داده است که علی‌رغم سمتی که بازار جهان به آن حرکت می‌کند، آمریکایی‌ها کماکان به پیکاپ‌های درشت‌هیکل و پرتوان علاقه‌مندند. شورلت سیلورادو هم جایگاه دوم را به خود اختصاص داد تا بر همین موضوع صحه بگذارد.

تویوتا هم با کراس اوور شهری راوفور موفق شده است جایگاه سوم پرفروش ترین خودروهای بازار آمریکا از آغاز سال ۲۰۲۴ تاکنون را به دست بیاورد. کمری و کرولا محصولات دیگر این شرکت بزرگ ژاپنی هستند که در این لیست حضور دارند. بعد از راوفور، حضور تسلا مدل Y در جایگاه چهارم هم به نوبه خود جای توجه دارد. فروش ۲۰۹ هزار دستگاهی مدل Y با وجود چالش‌های اخیر تسلا، ثابت می‌کند این کراس اوور تمام برقی هنوز برگ برنده شرکت ایلان ماسک است.

برچسب ها:
بازار خودرو
ارسال نظرات
x