x
۳۱ / تير / ۱۴۰۳ ۱۲:۲۸

قیمت رزرو هتل شیراز برای یک شب

قیمت رزرو هتل شیراز برای یک شب

شیراز، شهری که زیبایی‌های خیره‌کننده‌ای را در خود جای داده است. این شهر با باغ‌های زیبا آرامش را به شما هدیه خواهد داد. همچنین، بازدید از مسجد نصیرالملک و دریاچه بام، شما را خیره کرده و احساس بی‌نظیری در شما ایجاد می‌کند. فرقی ندارد به شیراز سفر کنید یا برای زیارت به مشهد بروید، شما می‌توانید برای اقامت در هتل‌های مشهد از سایت علی بابا اقدام کنید یا از این سایت کارهای رزرو هتل شیراز را نهایی کنید.

کد خبر: ۸۵۴۴۶۴
هلوو

در زمانی که عقاب ها در آسمان شیراز پرواز می‌کنند و باغ‌ها در حال شکوفه شدن هستند، شیراز به طرز جادوآوری می‌تواند قلب شما را فتح کند. این شهر با تاریخی بی‌نظیر، هنرهای خلاقانه و فرهنگی غنی، به رغم گذشت زمان، جذابیت خود را حفظ کرده است. از مسجد نصیرالملک تا باغ‌های دلنشین، هر گوشه و کنار شیراز داستانی را با خود به اشتراک می‌گذارد.

اگر برنامه دارید در شیراز اقامت کنید، هتل بزرگ شیراز را به شما توصیه می‌کنم. این هتل با برخورد دوستانه و مهمان نوازی خاص خود در محیطی لوکس و آرامش بخش از شما پذیرایی می‌کند و هتل با معماری زیبا و طراحی مدرن، احساسی از رفاه و لطافت را به شما می‌دهد.

معرفی هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز، جواهری در این شهر است. با برخورد دوستانه و خدمات شگفت‌انگیز، این هتل از شما با بهترین امکانات پذیرایی می‌کند. هتل شیراز با معماری زیبا و طراحی مدرن، احساسی از رفاه و لطافت را به شما می‌دهد. البته بهتر است قبل از هر کاری با جستجو در سایت علی بابا، همه چیز را درباره این هتل بررسی کرده و سپس برای رزرو هتل شیراز اقدام کنید.

هتل بزرگ شیراز هتلی ۵ ستاره است که از سال۱۳۹۲ در ۱۴ طبقه از مسافران استقبال می‌کند. این هتل نمایی منحصر به فرد دارد و با نمای کشتی مانند خود در کنار دروازه قرآن خودنمایی می‌کند و از اولین ساختمان‌هایی است که ورود مسافران را به شهر شعر و ادب فارسی خوشامد می‌گویید. برای ساختن این هتل از سنگ‌هایی زیبا و تراش خورده استفاده شده است.

قیمت رزرو هتل شیراز برای یک شب

با انتخاب این هتل برای اقامت دسترسی آسانی به مراکز خرید، حاذبه‌های تاریخی و تفریحی شیراز خواهید داشت. از هتل بزرگ شیراز تنها ۷ دقیقه با خودرو تا بازار وکیل فاصله است.

اتاق‌های هتل شیراز

اتاق‌های هتل بزرگ شیراز، با دکوراسیون زیبا و دلنشینی که در آن‌ها به کار رفته است، به شما احساسی همچون اقامت در خانه را خواهند داد و تخت خواب‌های راحت آن برایتان احساس آرامش و راحتی را به ارمغان می‌آورد. اتاق‌های این هتل با ظرفیت پذیرش ۳۵۰ مهمان، دارای امکانات کاملی همچون چای ساز، سشوار، تلفن، صندوق‌امانات اختصاصی و... هستند.

هتل شیراز با ارائه انواع اتاق‌های مختلف، سعی کرده است تا به تمام نیازها و سلیقه‌های مسافران پاسخ دهد. تمامی اتاق‌های هتل بزرگ شیراز دارای امکانات کامل می‌باشند، اتاق‌های دبل نیز شامل یک تخت دونفره راحت، دستشویی، حمام (دوش)، توالت، سشوار و میز آرایش می‌باشد. تمامی اتاق‌های هتل بزرگ شیراز دارای صندوق‌امانات، چای ساز، تلوزیون ال‌ای دی و اینترنت رایگان می‌باشند.

شما می‌توانید از میان اتاق‌های دبل، دوتخته تویین یا اتاق کانکتد، اتاقی بر اساس نیازها و خواسته‌های خود رزرو کنید. اتاق‌های دبل شامل یک تخت دو نفره راحت است درحالیکه در اتاق‌های دوتخته تویین، دو تخت یک نفره قرار دارد.

اتاق کانکتد در واقع دو اتاق مجزا از هم با حمام جداگانه هستند که به وسیله یک در به هم متصل شده‌اند و برای خانواده‌های چهارنفره مناسب است.

با انواع اتاق‌های مختلف در هتل بزرگ شیراز، می‌توانید انتخابی که به سلیقه و نیازهای شما می‌خورد را پیدا و لحظات شگفت‌انگیزی را در شیراز تجربه کنید.

امکانات و خدمات هتل شیراز

هتل بزرگ شیراز تنها با اتاق‌های مجلل خود شما را شگفت‌زده نمی‌کند. در زمان اقامت در هتل شیراز می‌توانید به مجموعه ورزشی جداگانه برای خانم‌ها و آقایان بروید و از امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی استفاده کنید. استخر این مجموعه دیوارهای شیشه‌ای بصورت نیم دایره دارد که به شما اجازه می‌دهد در زمان شنا از نمای کامل شهر بر فراز تپه‌های کنار دروازه قرآن لذت ببرید و به تماشای آسمان شب بنشینید.

قیمت رزرو هتل شیراز برای یک شب

برای صرف غذا می‌توانید به رستوران گردان هتل رفته و انواع غذاهای بین‌المللی یا غذاهای محلی را در بزرگترین رستوران گردان ایران امتحان کرده و غذای خود را با منظره‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از شهر شیراز میل کنید.

هزینه یک شب اقامت در هتل

اقامت در هتل شیراز تجربه‌ای لوکس را برای مسافران رقم می‌زند و هزینه اقامت در اتاق‌های آن با توجه به نوع و امکانات اتاق، متغیر می‌شود. کمترین قیمت رزرو اتاق در این هتل برای یک شب ۱. ۴۲۷. ۰۰۰ تومان است.

یادتان باشد که قبل از سفر به شهر شعر و ادب پارسی، اتاق خود را رزرو کنید تا خیالتان از محل اقامت راحت باشد. همچنین با رزرو اتاق از علی بابا می‌توانید از تخفیف‌های محتلف استفاده کنید، البته این تخفیف‌ها تنها برای رزرو هتل شیراز نیست و برای رزرو هتل مشهد یا دیگر شهرها هم در دسترس است.

سخن پایانی

با اقامت در هتل شیراز، شما در محیطی لوکس و شگفت‌انگیز اقامت خواهید کرد. اتاق‌های مجلل، امکانات ویژه و خدمات بی‌نظیر، همه به شما تجربه‌ای فوق‌العاده از شیراز را هدیه می‌دهند. پس بیایید و این شهر زیبا و فراموش نشدنی را با هتل بزرگ شیراز کاوش کنیم. به شما اطمینان حاصل می‌دهم که این سفر یکی از بهترین تجارب زندگیتان خواهد بود.

برچسب ها:
هتل شیراز
ارسال نظرات
x