x
۳۱ / تير / ۱۴۰۳ ۱۰:۰۰

معرفی ۵ بهترین تولید کننده نایلون در ایران

معرفی ۵ بهترین تولید کننده نایلون در ایران

بسیاری از مشتریان صنعت نایلون و نایلکس به خصوص مشتریان صادراتی که قصد خرید عمده این دسته از محصولات را دارند برای انتخاب تولید کننده مناسب با کیفیت و قیمت عالی تردید دارند. به همین دلیل ما در این مطلب ۵ تا از بهترین تولید کنندگان نایلون را به شما معرفی خواهیم کرد تا با بهترین قیمت و کیفیت بدون دغدغه سفارش خود را ثبت کنید.

کد خبر: ۸۵۴۴۶۲
هلوو

تمام شرکت های زیر با رضایت مشتری 98 درصدی و سابقه کاری بالای 10 سال در صنعت بسته بندی های انعطاف پذیر می باشند.

شرکت های بزرگ تولیدی نایلون چه ویژگی هایی دارند؟

شرکت های با سابقه که کیفیت تولید و خدمات بی نقصی به مشتریان خود ارائه می دهند باید شرایط زیر را داشته باشند.

  • قیمت رقابتی
  • ماشین آلات به روز تولید و چاپ
  • حجم تولید بالا
  • ارائه خدمات بازرگانی
  • خوش قولی
  • کیفیت تولید بالا
  • بسته بندی مناسب
  • مصرف مواد اولیه و مرکب با کیفیت بالا
  • تجربه فنی بالا اوپراتورهای تولید

طبق موارد قید شده و میزان رضایت مشتریان لیست 5 تا از بهترین تولید کنندگان در ایران را در دسترس شما قرار داده ایم.

معرفی ۵ بهترین تولید کننده نایلون در ایران

  1. سانیا پلاستیک کبیر

از بزرگترین و به نام ترین کارخانه های تولید نایلون در ایران که رضایت مشتری بیش از 98 درصدی را ثبت کرده و بیش از 20 سال سابقه کاری درخشان در این صنعت دارد، شرکت سانیا پلاستیک کبیر می باشد.

یکی از ویژگی های این شرکت حجم تولید، دوخت و چاپ بالا به همراه تجهیزات تکمیل می باشد و تمام محصولات نایلونی از نایلون های عریض گلخانه ای و کشاورزی تا بسته بندی و دسته دار در این مجموعه با بالاترین کیفیت در انواع ساده و چاپی پشتیبانی می شود.

شرکت سانیا پلاستیک با بیش از 20 سال تجربه در این صنعت با تمام کشورهای خاورمیانه و حاشیه خلیج فارس، کشور های روسی، برخی از کشور های اروپایی و حتی کشور های آمریکا جنوبی صادرات داشته است.

saniyaplast.com

معرفی ۵ بهترین تولید کننده نایلون در ایران

  1. دارما بسپار نگار ویرا

یکی دیگر از شرکت های شناخته شده و به نام در این صنعت، شرکت دارما بسپار نگار ویرا می باشد که از سال 1376 در این حوزه فعالیت داشته و تمام خدمات تولید، چاپ، دوخت و لمینت را پشتیبانی می کند.

یکی از ویژگی های شرکت بسپار نگار ارائه خدمات ساخت کلیشه داخل خود چاپخانه می باشد که باعث می گردد سرعت و فرآیند کاری شما افزایش پیدا کند.

از دیگر ویژگی های مهم این شرکت ارائه خدمات اختصاصی طراحی بسته بندی های انعطاف پذیر برای چاپ های سفارشی است. با در نظر گرفتن این دو امتیاز کیفیت چاپ، بازاریابی و فروش شما دو چندان خواهد شد.

www.darmabasparnegarvira.com

معرفی ۵ بهترین تولید کننده نایلون در ایران

  1. پک پلیمر پلاستیک

شرکت پک پلیمر از متخصص ترین شرکت های تولید محصولات پلی اتیلنی است که به دلیل دانش فنی و تجربی بسیار بالا بهترین قیمت ها و با کیفیت ترین محصولات را به خصوص برای نیاز های صادراتی تامین می کند.

از مهم ترین ویژگی های پک پلیمر حجم تولید بسیار بالا، تجربه فنی بالا در ترکیب مواد، تولید محصولات خاص و غیر معمول می باشد.

از بارز ترین ویژگی های شرکت پک پلیمر می توان به تولید محصولات غیر معمولی و سفارشات خاص صادراتی اشاره کرد.

همچین رقابتی ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن را هم در دسترس مشتریان قرار می دهند.

این مجموعه به دلیل تعداد ماشین آلات بالا بهترین مقصد برای سفارشات حجیم صادراتی است، همچنین به دلیل خط بسته بندی مجزا بهترین پکینگ و ارسال بار را هم در دسترس مشتریان خود قرار می دهد.

packpolymer.com

  1. وزین پلاست

شرکت وزین پلاست هم یکی از معروف ترین شرکت های محصولات نایلونی است که تجربه فنی و تولیدی بالایی داشته و حجم رضایت مشتری بالا 95 درصدی را به خود اختصاص داده است.

شرکت وزین پلاست از بابت کیفیت تولید، زمان تحویل بار و دیگر فرآیند های خدمات رسانی کاملا بی نقص عمل می کند اما نسبت به رقبا کمی قیمت بالاتری را به مشتریان اعلام می کند.

معرفی ۵ بهترین تولید کننده نایلون در ایران

  1. بسپار استور

شرکت بسپار استور از زیر مجموعه های شرکت بسپار نگار می باشد که به طور مجزا از شرکت مادر در این صنعت در حال فعالیت است. این شرکت شکیل شده از نیرو های جوان و با انگیزه می باشد که فرآیند های تولید و اجرا تا تحویل بار را به خوبی هر چه تمام تر اجرا می کنند.

از ویژگی های بسپار استور احداث مجموعه تولیدی مجزا از بسپار نگار می باشد اما در صورت کاستی در حجم یا برخی از خدمات دیگر می تواند از شرکت مادر یعنی بسپار نگار کمک گرفته تا کار های اجرایی شما هر چه بهتر جلو رود.

طبق نظر مشتریان شرکت بسپار استور در فرآیند پاسخگویی و اطلاع رسانی به مشتریان بهتر از شکرت بسپار نگار عمل می کند.

basparstore.com

نتیجه گیری مطلب تولید کنندگان نایلون در ایران

تولید کنندگان نایلون بسیار زیادی در سطح ایران وجود دارند که کیفیت و خدمات بی نقصی در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. ما با در نظر گرفتن حجم تولید، شناخته شده بودن، سابقه کاری، تجربه فنی، قیمت رقابتی و برخی دیگر از عوامل را معیار سنجش خود قرار دادیم و این لیست ارزشمند 5 تایی را در دسترس شما گذاشتیم.

تولید کنندگان نام برده شده به دلیل سابقه کاری بالا و رزومه درخشان 100 درصد کیفیت تولید و روابط عمومی بدون مشکلی را در دسترس شما قرار می دهند و می توانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب ها:
نایلون
ارسال نظرات
x