x
۲۷ / تير / ۱۴۰۳ ۱۱:۱۱

علت فوت ناگهانی امام جمعه بهشهر چه بود؟

علت فوت ناگهانی امام جمعه بهشهر چه بود؟

رئیس بیمارستان شهدای بهشهر گفت: حجت الاسلام سید عربعلی جباری امام جمعه فقید بهشهر که شب گذشته در مراسم عزاداری شهدای دشت کربلا در روستای کوهستان بهشهر حضور یافت در حین عزاداری دچار عارضه قلبی شد و درگذشت.​​​​​​​

کد خبر: ۸۵۳۶۴۸
هلوو

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، نرگس ستونه روز چهارشنبه اظهار کرد: امام جمعه بهشهر در حین عزاداری دچار عارضه قلبی شد و تلاش ۵۰ دقیقه ای کادر درمانی برای احیای حجت الاسلام سید عربعلی جباری بی نتیجه ماند.

وی ادامه داد: بعد از اعلام مرکز اورژانس ۱۱۵ بهشهر مبنی بر اعزام حجت الاسلام جباری به بیمارستان، گروه احیای این بیمارستان نیز آماده شدند.

رئیس بیمارستان شهدای بهشهر با اشاره به این که بیمار ساعت ۲۱ و ۵۰ به بیمارستان منتقل شد، گفت: امام جمعه فقید بهشهر در ابتدای مراجعه فاقد علائم حیاتی بود و علائم سکته قلبی نیز در او مشهود بود.

ستونه ادامه داد: اقدامات احیا با تلاش گروه پزشکی به مدت ۵۰ دقیقه انجام شد، اما این اقدامات مستمر احیا بی تاثیر بود.

رئیس بیمارستان شهدای بهشهر در خصوص علت فوت حجت الاسلام عربعلی جباری بیان کرد: با توجه به بیماری فشار خون و قند بالا، شرح حال بیمار از طرف خانواده و آنچه از علائم اولیه مشاهده شده علت فوت سکته قلبی بود.

حجت الاسلام جباری اهل روستای متکازین بهشهر مهرماه ۱۳۹۳ به عنوان امام جمعه شهرستان بهشهر منصوب شده بود، وی پیش از این امام جمعه سرخرود بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری امام جمعه فقید بهشهر از سوی فرمانداری این شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
x