x
۲۴ / تير / ۱۴۰۳ ۱۶:۵۶

حقوق تیرماه بازنشستگان کارگری واریز نشد/ صدای بازنشستگان درآمد

حقوق تیرماه بازنشستگان کارگری واریز نشد/ صدای بازنشستگان درآمد

بازنشستگان تامین اجتماعی از تاخیر چندروزه در پرداخت حقوق تیرماه انتقاد کردند و اعلام کردند حتی یک روز تاخیر در پرداخت برای حداقل‌بگیران مشکل‌ساز است.

کد خبر: ۸۵۳۲۷۲
زیما

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، بازنشستگان کارگری از تاخیر چند روزه در پرداخت حقوق تیرماه انتقاد دارند. بازنشستگان تامین اجتماعی در تماس با خبرنگار ایلنا، از تاخیر چندروزه در پرداخت حقوق تیرماه انتقاد کردند و اعلام کردند حتی یک روز تاخیر در پرداخت برای حداقل‌بگیران مشکل‌ساز است.

بازنشستگانی که نام خانوادگی‌شان با «ب» شروع می‌شود، هنوز حقوق تیر خود را نگرفته‌اند، این در حالیست که تا پیش از این، حقوق این بازنشستگان 21 تیر واریز می‌شد.

فعالان صنفی، کمبود بودجه و اعتبار را دلیل اصلی تاخیر در پرداخت حقوق‌ها عنوان می‌کنند؛ در عین حال، هنوز خبری از پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی نیست. ظاهراً قرار نیست تامین اجتماعی این ماه، یک میلیون تومان را به حساب بازنشستگان واریز کند.

ارسال نظرات
نظرات شما
سعید
-
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
سلام ، چرا هميشه تغییر در پرداخت یارانه و حقوق و ....باید به ضرر مردم باشه ؟ چرا مسئولان تأمین اجتماعی تصور میکنن پرداخت حقوق بازنشستگان فقط یکی از اهداف سازمانه ؟ در صورتیکه اساس تشکیل سازمان فقط و فقط بخاطر مستمری دوران بازنشستگی بوده و رفته رفته فعالیت‌هایی برای تقويت سرمایه این سازمان و آن هم باز در جهت پرداخت مستمری بازنشستگان بوده ؟ خود جنابعالی که احتمالآ نظر بنده را مشاهده می‌فرمائید به چه دلیل هر ماه مبلغی را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت میکنید ؟ آیا توقع دیگری دارید ؟ آیا نفع دیگری می‌برید از این سازمان؟ چرا ماهیت تشکیل و فعالیت و هدف این سازمان عوض شده ؟ با چه منطق و منظوری سازمان اجازه داره به دولت پول قرض بده ؟
0
0
بازنشسته تامین اجتماعی
-
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
آقای وزیر کار ! آقای رییس تامین اجتماعی!
بعد از بیش از دوسال خیمه شب بازی با زندگی و معیشت و حقوق بازنشستگان ، با تاخیر پنج شش روزه ای که حضرات عالی ، برنامه ریزی و برنامه زندگی و معیشت بازنشستگان را بهم ریختید هدفتان چه بود ؟ آیا شمایان در کشور دیگری و بگونه دیگری زندگی می‌کنید؟ سود این پنج، شش روز پول خوابیده نزد بانک و متعلق به بازنشستگان به جیب کی قرار است برود؟
هرگز نمیبخشیمتان ...
0
0
x