x
۲۳ / تير / ۱۴۰۳ ۱۱:۱۲

خدمات سفر کارت

خدمات سفر کارت

سفر کارت هدیه‌ای مدرن است که به‌تازگی به کسب‌وکارهای سازمانی راه پیداکرده است. شما با استفاده از سفر کارت می‌توانید بهترین سبک از هدیه‌های سازمانی را برای کارمندان، رقبای کاری، شرکای کاری، مشتریان باشگاه مشتریان و درنهایت برای دوستان خود به‌صورت گروهی تهیه کنید.

کد خبر: ۸۵۳۰۰۹
زیما

بسته به نوع خرید شما استفاده از سفر کارت هم متفاوت می‌شود. شما می‌توانید این کارت را برای خرید بلیط در نظر داشته باشید یا به‌قصد اقامت در مقصد مدنظر و اجاره‌بهای یک هتل شارژ کرده باشید. بااین‌وجود خارج از لطف نیست قدری در مورد مزیت‌های استفاده از این کارت و خدماتی که سفر کارت در پیش روی شما قرار می‌دهد مطالبی را با شما در میان بگذاریم. پس با ما همراه باشید تا قدری بیشتر با این هدیه ارزشمند آشنایی لازم را پیدا کنید و متفاوت از هر زمان دیگری نیروی کاریتان را تشویق کنید.

خدمات سفر کارت چیست؟

وقتی هدیه‌ای را تهیه می‌کنید قطعاً به دنبال آن هستید تا کارایی لازم را برای شخص مدنظر داشته باشد و از آن نهایت لذت را ببرد. سفر کارت شما هم همین اصل را قرار است دنبال کنید تا بتواند نیازمندی پرسنل شمارا در طول سفر مرتفع کند. برای این منظور می خواهیم از محدوده خدماتی که در سفر کارت برای شما فراهم است با شما بگویم.

خدمات سفر کارت

خرید بلیط اتوبوس

ساده‌ترین نوع خدمت‌رسانی که شما با استفاده از سفر کارت می‌توانید برای پرسنل کاری خود در نظر داشته باشید خرید بلیط اتوبوس است؛ یعنی شما میزان شارژی که برای کارت در نظر گرفته‌اید تنها برای پرداخت هزینه بلیط اتوبوس به یک شهر توریستی نزدیک به محل کار شما است. این خرید می‌تواند به‌صورت گروهی خانواده شخص مدنظر را برای خرید بلیط حمایت کند یا اینکه تنها برای هزینه خرید بلیط اتوبوس یک نفر در نظر گرفته‌شده باشد. پس اگر به دنبال خریدی ارزان اما مدرن هستید می‌توانید هزینه خرید بلیط اتوبوس را به‌صورت رفت‌وبرگشت یا یک‌طرف باکارت سفر شارژ کنید.

خرید بلیط قطار

برای خرید بلیط شما می‌توانید سفر کارتی که قرار است از وب‌سایت علی بابا شارژ کنید را در نظر داشته باشید. برای این منظور کافی است اگر صد نیروی کاردارید و می‌خواهید هدیه‌ای را برای ایام نوروز آن ها تدارک ببینید. با وب‌سایت علی بابا به جهت خرید بلیط قطار و خرید سفر کارت در ارتباط باشید. برای این منظور باید در ابتدا سقف خرید را مشخص کنید که آیا خرید بلیط به‌صورت رفت‌وبرگشت باشد یا خرید یک‌طرفه دنبال شود. در قدم دوم میزان بودجه‌ای که در نظر دارید را مشخص کنید مثلاً برای خرید یک بلیط به مقصد نزدیک است یا مقصد محدودیتی در خرید بلیط ندارد. در آخر هم می‌توانید میزان رقمی که برای شارژ کارت و خرید بلیط در نظر دارید را به کارکنان خود اطلاع دهید یا برفرض روی کارت درج کنید برای خرید بلیط رفت‌وبرگشت مشهد این کارت شارژ شده است. یا متن‌های ازاین‌دست برای اطلاع‌رسانی بهتر توسط تیم علی بابا برای شما درج می‌شود.

خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما قدری قیمت تمام‌شده بیشتری را نسبت به خرید بلیط قطار در پیش روی شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید نوع خدمت‌رسانی که با سفر کارت قرار است با خرید بلیط هواپیما تعین کنید به‌صورت ترکیبی باشد یا اینکه تنها یک خدمت تعریف‌شده باشد؛ مثلاً شما می‌توانید خرید بلیط هواپیما و هزینه بهای اجاره در یک اقامت گاه را به‌صورت هم‌زمان در یک کارت در نظر داشته باشید. این امر برای افرادی که به دنبال یک خرید چشم‌گیر برای رقبای کاری و شرکای اقتصادی‌شان هستند گزینه انتخابی بسیار مناسبی است. خرید بلیط هواپیما هم‌بسته به انتخاب مبلغ پیشنهادی شما در کارت سفر تعین می‌شود. می‌تواند برای بلیط رفت‌وبرگشت یک سفر خارجی این سفر کارت در نظر گرفته شود. یا اینکه برای خرید بلیط رفت به مقصد کشورهای خارجی باشد یا اینکه این امر در هر دو صورت برای سفرهای داخلی و ایران‌گردی در نظر گرفته‌شده باشد.

خدمات سفر کارت

هزینه اقامت در هتل، بوم گردی و هتل‌آپارتمان

اقامت در هتل‌های بین‌المللی، اقامت در هتل‌های ایرانی و اقامت در بوم گردی‌های که شرایط ارائه خدمات توسط سفر کارت برای آن ها مهیا شده است نیز نوعی دیگر از خدمت‌رسانی به‌وسیله کارت سفر است. شما می‌توانید مشخص کنید که این هتل و هزینه اقامت آن به‌صورت چندروزه در کدام کشور و در چه مدت‌زمان مشخصی باشد. بسته به شارژ کارتی که شما در نظر گرفته‌اید تعداد روزهای اقامت در هر هتلی برای شخص دارنده کارت در نظر گرفته می‌شود. شما برای کارکنان خود می‌توانید سفرهای ایرانی، برای شرکای کاری خود اقامت در هتل‌های لوکس در خارج از کشور و برای مشتریان وفادارتان هم برحسب اولویت‌بندی می‌توانید سفرهای داخلی و بین‌المللی را با پرداخت هزینه اقامت شخص مدنظر با سفر کارت تعین کنید.

کلام آخر در مورد سفر کارت

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید سفر کارت مشخص می‌کند که قرار است شما چه هدیه‌ای را به نیروی کاری خود، شرکای کاری و مشتریان وفادارتان عرضه کنید. این هدیه اگر قرار باشد با سفر کارت به فرد مدنظر ارائه شود به‌صورت نقدی قابل‌خرج کردن و هزینه کردن در طی سفر نیست. بلکه نوع خدمت‌رسانی آن با مبلغ و هدفی که شما برای آن شخص در نظر گرفته‌اید مشخص می‌شود. برفرض شما بودجه‌ای را برای خرید بلیط اتوبوس، قطار، هواپیما یا برای پرداخت هزینه یک اقامت گاه در نظر گرفته‌اید. این امربر اساس میزان بودجه پیشنهادی شما می‌تواند هزینه یک تفریح داخلی یا یک تفریحی خارجی را برای فرد در برداشته باشد. بااین‌وجود پس میزان بودجه‌ای که شما مشخص می‌کنید قرار است نوع خدمتی که سفر کارت در نظر دارد را مشخص کند.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

برچسب ها:
سفر کارت
ارسال نظرات
x