x
۲۰ / تير / ۱۴۰۳ ۲۲:۴۷

بازگشت برند مزدا به بازار ایران توسط شرکت آفتاب خودرو/ واردات مزدا ۳ و مزدا CX30 از شهریور۴۰۳

بازگشت برند مزدا به بازار ایران توسط شرکت آفتاب خودرو/ واردات مزدا ۳ و مزدا CX30 از شهریور۴۰۳

نشست خبری شرکت آفتاب خودرو به بهانه بازگشت برند مزدا به ایران بعد از ظهر امروز در ساختمان ریبون تهران برگزار شد.

کد خبر: ۸۵۲۶۰۸
زیما

اقتصاد آنلاین_فرزانه شهریاری؛ نشست خبری شرکت آفتاب خودرو به بهانه بازگشت برند مزدا به ایران بعد از ظهر امروز برگزار شد.
.شرکت آفتاب خودرو قصد دارد تا نمونه های بنزینی، پلاگین هایبرید و تمام برقی مزدا را به بازار کشور عرضه کند. همچنین تامین مزداهای بازار ایران از کارخانه چانگان – مزدا انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آفتاب خودرو در این نشست عنوان کرد؛ این شرکت خصوصی پیش از آغاز عرضه واردات محصولات مزدا شش نمایندگی خدمات پس از فروش را در سطح کشور راه اندازی کرده است. همچنین ۱۰ نمایندگی دیگر هم در مرحله استانداردسازی و اجزای چارچوب های خدمات پس از فروش به محصولات مزدا هستند.

در گام نخست، آفتاب خودرو مزدا ۳ و مزدا CX30 را به بازار ایران عرضه می کند. تیراژ اولین عرضه محصولات مزدا ۴۰۰ دستگاه خواهد بود و احتمالاً اولین فروش رسمی مزداهای جدید با مدل ۲۰۲۴ در اواخر شهریور سال جاری انجام می شود. این شرکت برنامه دارد تا در سال نخست عرضه، نزدیک به ۳ هزار دستگاه مزدا وارداتی را به جاده های کشور بفرستد.
این دو مدل مزدا با پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی GDi به بازار کشور عرضه می شود. مزدا ۳ و مزدا CX30 آفتاب خودرو نزدیک به ۱۸۶ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر در اختیار دارند و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT توان را به چرخ های جلوی این خودروهای ژاپنی می رساند.
آفتاب خودرو برنامه دارد تا نسخه های به نسبت فول آپشن مزدا ۳ و مزدا CX30 را به بازار ایران عرضه کند. همچنین قرار است تا پس از عرضه این دو مدل، نمونه های جدید و فناورانه مزدا هم به بازار ایران بیاید.

برچسب ها:
بازار خودرو
ارسال نظرات
x