x
۲۱ / تير / ۱۴۰۳ ۰۲:۰۰

معرفی بهترین برندهای گوشی موبایل

معرفی بهترین برندهای گوشی موبایل

اگر قصد خرید گوشی اقساطی را دارید، می‌توانید محصولات پایین‌رده و میان‌رده را کنار بگذارید و یک گوشی پرچمدار فوق‌العاده بخرید. در این مقاله، بهترین برندهای گوشی موبایل و مدل‌های برتر آن‌ها در سال ۱۴۰۳ را معرفی می‌کنیم و شرایط خرید قسطی را توضیح می‌دهیم. شما می‌توانید با استفاده از روش خرید اقساطی، بدون نگرانی از بودجه، بهترین محصولات را بخرید و هزینه آن را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

کد خبر: ۸۵۲۵۹۳
زیما

بهترین برندهای گوشی موبایل در بازار ایران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روزیاتو، طبق بررسی متخصص‌های بازار موبایل، برندهای سامسونگ، اپل و شیائومی بهترین محصولات را تولید می‌کنند و موبایل‌های این شرکت‌ها محبوبیت زیادی بین گروه‌های مختلف مردم پیدا کرده‌اند. در ادامه، بهترین مدل‌های گوشی از برندهای مختلف را معرفی خواهیم کرد.

گلکسی S۲۴ اولترا

جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ، گلکسی S۲۴ اولتراست. این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ از نوع Gen ۳ کار می‌کند و دوربین ۴ گانه دارد. حافظه‌های دستگاه ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱ ترابایت، به همراه یک رم ۱۲ گیگابایتی است. دوربین‌های گلکسی اس ۲۴ شامل یک لنز اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی واید، ۵۰ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو، سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو و لنز ۱۲ است و با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز کار می‌کنند؛ همچنین، Galaxy S۲۴ Ultra از حداکثر ۲۶۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

درباره قابلیت‌های صفحه نمایش نیز باید به رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل، صفحه نمایش همیشه روشن و +HDR۱۰ اشاره کنیم. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین انرژی دستگاه را به عهده دارد و از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. شارژ بی‌سیم ۱۵ وات، شارژ معکوس ۴.۵ وات و شارژ سریع PD۳.۰ از دیگر مزیت‌های گلکسی اس ۲۴ هستند.

گوشی آیفون ۱۳

اگر آیفون‌باز هستید، قطعا گوشی آیفون ۱۳ بهترین انتخاب است. گوشی‌های سری ۱۴ و ۱۵ شرکت اپل در ایران رجیستر نمی‌شوند؛ بنابراین، بسیاری از خریداران، گوشی آیفون ۱۳ را انتخاب می‌کنند. این گوشی ۱۷۴ گرم وزن دارد و بسیار خوش‌دست است. iPhone ۱۳ از گواهی IP۶۸ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۶ متری آب بماند.

پنل ۶.۱ اینچی از نوع Super Retina XDR OLED با رزولوشن ۲۵۳۲ در ۱۱۷۰ در این دستگاه کار گذاشته شده است. تراکم پیکسلی گوشی ۴۶۰ است و روی نمایشگر هم یک سرامیک شیلد وجود دارد. گوشی آیفون ۱۳ با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز کار می‌کند و یک تراشه ۵ نانومتری A۱۵ دارد. این محصول پرطرفدار شرکت اپل توان پردازشی فوق‌العاده‌ای دارد و از فناوری‌های مختلفی مثل HDR۱۰ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. آخرین نکته اینکه دوربین‌های اصلی و فوق عریض گوشی، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارند و یک فریم مربعی‌شکل هم در آن‌ها وجود دارد.

گلکسی اس ۲۳ اولترا

این گوشی در سال ۲۰۲۳ وارد بازار شده است و از نظر قیمتی و ویژگی‌های فنی یکی از بهترین‌ گوشی‌ها است. لنزهای بزرگ، لبه‌های کناری تخت، قلم گوشی و سرعت بالای قلم از جمله ویژگی‌های مثبت این موبایل هستند. نمایشگر دوربین اس ۲۳ اولترا ۶.۸ اینچ است و با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ کار می‌کند. خبر خوب اینکه نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باعث شده است که گلکسی S۲۳ Ultra برای بازی‌های موبایلی و برنامه‌های مختلف مناسب باشد.

اسپیکرهای این مدل نسبت به مدل‌های قدیمی کیفیت بیشتری دارند و با وضوح بالاتری نیز کار می‌کنند؛ اما خاص‌ترین ویژگی گلکسی اس ۲۳ اولترا، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن است. اگر عکاس حرفه‌ای یا بلاگر هستید، می‌توانید با استفاده از این موبایل بهترین عکس‌ها را تهیه کنید. به‌علاوه، گلکسی S۲۳ Ultra برای افرادی که آنلاین‌شاپ‌ دارند نیز مناسب است.

گلکسی زد فلیپ ۵

یکی از منحصربه‌فردترین گوشی‌های برند سامسونگ، گلکسی زد فلیپ ۵ است. این گوشی از حالت مستطیلی به مربعی تبدیل می‌شود و به راحتی در جیب شما قرار می‌گیرد. فریم آلومینیومی، بدنه شیشه‌ای با محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲، گواهی IPX۸ و صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از مشخصات ظاهری این دستگاه هستند.

صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ ۵ با رزولوشن ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ کار می‌کند و یک پنل سوپر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد؛ اما بخش جذاب گوشی، نمایشگر دوم آن است. این نمایشگر پنل ۳.۴ اینچی سوپر آمولد دارد و سطح عملکرد بالاتری کار می‌کند. از مشخصات سخت‌افزاری هم باید به تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۲ اشاره کنیم. نکته دیگر، کیفیت دوربین گلکسی زد است. دوربین این محصول با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی کار می‌کند و دوربین سلفی هم سنسور ۱۰ مگاپیکسلی دارد. شارژ سریع ۲۵ وات، شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ معکوس بی‌سیم ۴.۵ وات از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند.

شیائومی ۱۳T Pro

گوشی‌های شیائومی به قیمت مناسب و کیفیت خوب معروف هستند. اگر گیمر هستید و به عکاسی علاقه‌ دارید، ما گوشی شیائومی ۱۳ تی پرو را معرفی می‌کنیم. این گوشی دوربین خوبی دارد و با رابط کاربری MIUI و اندروید ۱۳ کار می‌کند. موبایل شیائومی ۱۳ پرو تی ۲۰۰ گرم وزن دارد و ضخامت بدنه‌ آن ۸.۵ میلی‌متر است. مزیت اصلی این محصول شیائومی، دوربین ۳ گانه آن است. دوربین اصلی گوشی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی واید دارد و بهترین عکس‌ها را می‌گیرد.

دوربین دوم، حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سوم نیز حسگر ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو دارد. این دوربین از فناوری فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی دستگاه ۵۱۲ گیگابایت است و یک رم ۱۲ گیگابایتی هم در این دستگاه وجود دارد. تنها نقطه ضعف گوشی شیائومی ۱۳T Pro این است که امکان ارتقا حافظه ندارد. آخرین نکته اینکه باتری گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است و از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی S۲۳ FE

یکی دیگر از گوشی‌های پرفروش‌ بازار، سامسونگ گلکسی S۲۳ FE است. این محصول سامسونگ از نظر طراحی، عملکرد و کیفیت دوربین شبیه Galaxy S۲۱ FE است. تراشه Exynos ۲۲۰۰، هسته Cortex-X۲، سه هسته Cortex-A۷۱۰ و ۴ هسته Cortex-A۵۱۰ از مشخصات سخت‌افزاری دستگاه هستند. صفحه نمایش این گوشی یک پنل آمولد دینامیک ۲X دارد و رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ است؛ همچنین، نرخ تازه‌سازی گوشی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی آن ۱۴۵۰ نیت است.

سامسونگ گلکسی S۲۳ FE از استاندارد IP۶۸ پشتیبانی می‌کند و در برابر ورود گرد و غبار و آب مقاوم است. در خصوص مشخصات دوربین نیز باید به لنز ۵۰ مگاپیکسلی، لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید اشاره کنیم. در نهایت، باتری گوشی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است و از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

برچسب ها:
خرید گوشی گوشی
ارسال نظرات
x