x
۲۰ / تير / ۱۴۰۳ ۱۱:۴۴

عادل فردوسی پور و مهدی پاکدل فامیل از آب درآمدند؟

عادل فردوسی پور و مهدی پاکدل فامیل از آب درآمدند؟

مهدی پاکدل که به تازگی مصاحبه ای با عادل فردوسی پور انجام داده حین مصاحبه متوجه نسبت فامیلی عجیبی با یکدیگر شدند.

کد خبر: ۸۵۲۴۷۵
زیما

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از نمناک، مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور زوج مشهور بازیگر در برنامه 360 عادل فردوسی پور شرکت کردند و در این برنامه گفتگوی صمیمی با محمد بحرانی و عادل فردوسی پور مجری برنامه داشتند. در بخشی از برنامه 360،عادل به شباهت مهدی پاکدل با دایی اش اشاره کرد و عکس دایی خود را نشان داد. در ادامه این بخش صحبت‌های عادل فردوسی‌پور در مورد شباهت مهدی پاکدل و دایی اش را می‌خوانید.

عادل فردوسی‌پور مجری مطرح برنامه 90 در گفتگو با رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل با نشان دادن عکس دایی اش به شباهت عجیب مهدی با او اشاره کرد و گفت:

کاور مهدی و رعنا جان رو که زدن بچه‌ها، من عکس رو نگاه کردم و گفتم چقدر این شبیه دایی منه،یک دایی دارم که آلمان زندگی می‌کنه بهش میگم داسی چون بچه که بودم انقدر که تند می‌گفتم دایی مسیح همه فکر می‌کردن اسمش داسی هست. همون موقع تا عکس رو دیدم گفتم چقدر شبیه دایی منه و عکس رو قبل از برنامه به رعنا نشون دادم و ایشون هم تایید کردن و فهمیدم که چرا من انقدر شما رو بیشتر دوست دارم،داستانش اینه.

رعناآزادی ور و مهدی پاکدل در فیلم محمدرسول الله و چهارراه استانبول همکاری داشتند اما بعد از حضور در موزیک ویدئوی عاشقانه همایون شجریان که نقش اصلی آن را رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بازی می‌کردند، شایعه ازدواج این دو بازیگر مطرح کشورمان در فضای مجازی منتشر شد.

عاطفه رضوی (بازیگر) همسر برادر مهدی پاکدل، 29 آبان 1399 عکس دونفره این زوج را منتشر نمود و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی‌ور را تبریک گفت و نوشت دوستتان دارم مخصوصا در کنار هم.

رعنا آزادی ور دومین همسر مهدی پاکدل است. همسر اول مهدی پاکدل بهنوش طباطبایی هنرمند سینما و تلویزیون بود که در اسفند 1389 با او ازدواج کرد اما زندگی مشترک این زوج بازیگر دوام چندانی نداشت و به جدایی ختم شد.

برچسب ها:
عادل فردوسی پور
ارسال نظرات
x