x
۱۸ / تير / ۱۴۰۳ ۱۵:۰۲

نمایشگاه شیرآلات ساختمانی آغاز به کار کرد/ انبوه سازان مهمانان جدید

نمایشگاه شیرآلات ساختمانی آغاز به کار کرد/ انبوه سازان مهمانان جدید

نهمین نمایشگاه لوله، اتصالات و شیرآلات بهداشتی با حضور رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری آغاز به کار کرد.

کد خبر: ۸۵۲۰۹۵
هلوو

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین نهمین نمایشگاه بین المللی لوله اتصالات، شیرآلات بهداشتی، تجهیزات ساختمان امروز (دوشنبه، ۱۸ تیرماه) امروز در حالی با حضور علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، صحبت الله رحمانی معاون حقوقی وزیر کار و رفاه اجتماعی، مهدی برادران معاون وزیر صمت و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد که انبوه سازان و فعالان بخش مسکن نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

همچنین این نمایشگاه با حضور ۱۳۸ شرکت داخلی و خارجی از ۱۰ کشور، نهمین نمایشگاه بین‌المللی لوله، اتصالات، شیرآلات بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا، استخر، صنایع و خدمات وابسته (PIVEX) آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع از امروز (دوشنبه، ۱۸ تیرماه) تا پنجشنبه (۲۱ تیرماه) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.‌

ناصر میرزایی دبیر انجمن تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی پیشتر در نشستی که به مناسبت برگزاری این نمایشگاه انجام شده بود در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصاد آنلاین گفته بود که صنعت ساختمان یکی از صنایع مهم است که در اقتصاد کشور نقش کلان دارد.

او با بیان اینکه امسال در این نمایشگاه از انبوه سازان و فعالان بخش مسکن نیز دعوت به حضور شده است گفته بود که تولید شیرآلات زیر پله ای به صنعت ساختمان ضربه می زند.

ارسال نظرات
x