x
۱۸ / تير / ۱۴۰۳ ۱۴:۴۳

تذکر سوده نجفی به شهرداری تهران جنجال به پا کرد

تذکر سوده نجفی به شهرداری تهران جنجال به پا کرد

سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران از حذف پرچم ایران در برخی از مناطق و جایگزین پرچم سیاه انتقاد کرد

کد خبر: ۸۵۲۰۹۰
زیما

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دیده بان ایران؛ سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران در ادامه جلسه شورا اظهار کرد: در سطح شهر آذین بندی مناسبی درخصوص فرارسیدن ایام ماه محرم صورت نگرفته است این در حالی است که سال گذشته برخی از مکان‌ها به خوبی آذین بندی شده بودند.

نجفی خاطر نشان کرد: «شاهد آن هستیم که پرچم ایران را برداشته و پرچم عزا نصب کردند که این مساله به مصلحت نیست و باید شهرداری تهران برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه داشته باشد.»

نجفی با بیان اینکه سازمان فرهنگی و هنری برای برنامه ریزی نمایشگاه عطر سیب درست صورت بگیرد، گفت: با عنایت خداوند شاهد بودیم که مردم شریف با حضور خودشان در مراحل انتخابات ریاست جمهوری برگه زرین دیگری را ثبت کردند. وی با اشاره به اینکه مردم نشان دادند که تلاش‌های انقلاب اسلامی با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای از حرکت متوقف نخواهد شد، افزود: وظیفه قانونی کارگزاران است که رییس جمهور جدید را همراهی کنند. درخواست دیگری از رییس جمهور این است که توجه ویژه ای به مسائل شهر تهران داشته باشند. تهران به عنوان پایتخت مشکلات خاصی مانند آلودگی، ترافیک و.. دارند که به تنهایی حل نخواهد شد.

 سید محمدحسین حجازی ، مدیرعامل منطقه عباس‌آباد در واکنش به اظهارات سوده حجازی در صفحه شخصی خود نوشت: پرچم عزای اباعبدالله یک امر ملی و هویت تاریخی این کشور بوده و اهتزاز آن در شهر نمایش‌دهنده تاریخ حق‌طلبی و مظلومیت خواهی مردم است.تعجب می‌کنم برافراشتن پرچم سیاه طبق سنت هرساله با برخی واکنش‌های سطحی روبه‌رو می‌شود. گویا باید بدیهی‌ترین مناسک حسینی را هم به برخی گوشزد کنیم.»

ارسال نظرات
x