x
۱۸ / تير / ۱۴۰۳ ۱۵:۰۵

ساکنان اردبیل بخوانند

ساکنان اردبیل بخوانند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: به منظور پیشگیری از حوادث ترافیکی در دهه اول محرم طرح ویژه ترافیکی این ایام در اردبیل اجرا می شود.

کد خبر: ۸۵۲۰۸۰
زیما

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ سیدحجت فتاحی اظهار کرد: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی برای هیئت‌ها و دستجات عزاداری و تسهیل عبور و مرور در محیط‌های پیرامونی محل بر گزاری مراسم عزاداری پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در تمامی شهرهای استان به ویژه در اردبیل در سه شیفت قبل از ظهر، بعد از ظهر و شب با اجرای طرح‌های ویژه به منظور کنترل ترافیک و ارائه خدمات ترافیکی به عزاداران حسینی خدمت رسانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش میزان تردد عابرین پیاده در ساعات مختلف شبانه روزی با لباس مشکی برای شرکت در مراسم لازم است رانندگان در معابر ضمن توجه کافی به جلو و محیط پیرامونی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: برابر مفاد آئین نامه راهنمایی و رانندگی عبور و تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها از بین دستجات و جمعیت ممنوع است و رانندگان به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه با فاصله مناسب از دسته‌های عزاداری حرکت کنند.

فتاحی گفت: مسئولان دستجات عزاداری در صورت احداث هرگونه ابنیه و موکب ها برای برپایی مراسم در معابر مانند داربست، چادر، خیمه و غیره … با ملاحظات ترافیکی و عدم ایجاد سد معبر و تأمین روشنایی اطراف الزاماً از علائم هشداردهنده کافی و پلیس یار محرم استفاده کنند و ضروری است تا مسیرهای لازم برای تردد خودروهای امدادی همواره مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا و به منظور برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم عزاداری حسینی پلیس عاشورایی راهنمایی و رانندگی در کنار مردم و با مردم است تا عزاداران و همشهریان در کمال آرامش و آسودگی خیال در امنیت کامل تردد کنند.

برچسب ها:
محرم اردبیل
ارسال نظرات
x