x
۱۳ / تير / ۱۴۰۳ ۱۴:۱۶
رییس انجمن صنفی مهندسان مشاور طراح و ناظر ساختمان مطرح کرد

تحول در معیشت مهندسان با پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری

تحول در معیشت مهندسان با پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری

رییس انجمن صنفی مهندسان مشاور طراح و ناظر ساختمان استان تهران گفت: با پیروزی پزشکیان شاهد تحول در سطح کلان اقتصاد کشور و بهبود وضعیت معیشت مهندسان خواهیم بود.

کد خبر: ۸۵۱۳۹۷
هلوو

یه گزارش اقتصاد آنلاین؛ مهیار فرنیا رییس انجمن صنفی مهندسان مشاور طراح و ناظر ساختمان استان تهران با ابراز امیدواری از اینکه با پیروزی دکتر پزشکیان شاهد تحول در سطح کلان اقتصاد کشور و بهبود وضعیت معیشت مهندسان باشیم گفت: با توجه به اهمیت صنعت ساخت و ساز در اقتصاد کشور و تأثیر آن بر معیشت مهندسان، انتظار میرود که با پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری،شاهد بهبود وضعیت بخش مسکن وبه دنبال آن بهبود وضعیت  معیشت مهندسان باشیم.

فرنیا ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: طی سالهای اخیر مشکل معیشت مهندسان به یکی از چالشهای اصلی صاحبان این صنف تبدیل شده است و اگر چه وعده هایی برای بازنگری در تعرفه خدمات مهندسی مطرح شده اما به عمل منتج نشده است.
وی گفت: با توجه به رویکردهای  پزشکیان در مساله معیشت و اقتصاد، پیش بینی می شود با پیروزی ایشان،شاهد بهبود وضعیت معیشت مهندسان باشیم.
فرنیا ادامه داد: افزایش دستمزدها و حقوق مهندسان با توجه به تورم و افزایش هزینه‌های زندگی امری ضروری است و بنابراین بازنگری در ساختار دستمزد مهندسان وهماهنگی با تشکل‌های صنفی مهندسان برای تعیین دستمزدهای متناسب با شرایط اقتصادی ضروری است.
وی گفت: بی شک باتوجه به نگاه واقع گرایانه و مثبت پزشکیان به مساله معیشت اقشار مختلف جامعه، امیدواریم که با پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری ، شاهد حل معضل معیشت مهندسان باشیم.

ارسال نظرات