۰ نفر

قتل فجیع نوجوان ۱۷ساله در درگیری خیابانی

۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۰
کد خبر: 849940
قتل فجیع نوجوان ۱۷ساله در درگیری خیابانی

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری قاتلی را که در پی درگیری و نزاع خیابانی، پسر ۱۷ساله‌ای را در شهر ساری به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا ، سرهنگ کارآگاه "علی قیصری" در تشرح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی استان مازندران در پی دریافت خبری مبنی بر قتل یک نوجوان ۱۷ ساله در خیابان قارن ساری، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس بلافاصله پس از حضور در محل جنایت در تحقیقات اولیه و میدانی دریافتن ، پسر ۱۷ ساله در پی مشاجره و درگیری لفظی بر اثر اصابت ضربه چاقو به قفسه سینه به شدت مجروح و به قتل رسید.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از شناسایی قاتل ۱۸ ساله با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی خبر داد و گفت: متهم به قتل در یک اقدام غافلگیرانه در ساری دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه تحریک پذیری از ویژگی های خاص دوران نوجوانی است، گفت: آموزش مهارت های کنترل خشم و خودکنترلی در مواقع تنش و حفظ خونسردی به نوجوانان می تواند از وقوع چنین حوادث دلخراشی که موجب داغدار شدن و ایجاد مشکلات عدیده برای خانواده ها می شود، پیشگیری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha