۰ نفر

صدور کارت زرد به مغازه‌داران آذربایجان‌غربی

۵ تیر ۱۴۰۳، ۲:۴۵
کد خبر: 849650
صدور کارت زرد به مغازه‌داران آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: برق مجتمع‌های تجاری و مغازه‌های پرمصرف در صورت عدم توجه به اخطارهای شرکت برق قطع می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، طاهر کیامهر روز دوشنبه افزود: در راستای اجرای طرح پایش و رصد مصرف برق مشترکان پرمصرف اداری و تجاری طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد اخطار به ۲ مجتمع تجاری بزرگ ارومیه و تعدادی از مغازه های لوستر فروشی که مصرف بیش از حد داشته اند، صادر شد.

وی با اشاره به رصد و پایش مستمر میزان مصرف برق واحدهایش تجاری در استان، گفت: اکیپ های نظارتی و بازرسی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به صورت مستمر و روزانه با حضور در ادارات و مجتمع های تجاری میزان مصرف برق این واحدها را مورد پایش قرار می دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به افزایش سراسری میانگین دما در کشور و ادامه این روند افزایشی طی روزهای آتی و افزایش نیاز مصرف برق ناشی از آن، ضرورت دارد مشترکان بخش تجاری نیز مانند دیگر بخش‌ها از الگوهای مصرف پیک پیروی کنند تا با موفقیت پیک بار تابستان امسال سپری شود.

کیامهر اظهار کرد: علاوه بر مغازه ها، برق ۱۵ دستگاه اداری استان که مصرف برق زیادی داشته و به اخطارها بی توجه بوده اند، از ابتدای زمان اوج بار در فصل گرم امسال قطع شده است.

کیامهر افزود: از آغاز این طرح همچنین برای ۱۷۰ اداره متخلف، اخطاریه های لازم برای کاهش مصرف صادر شده است.

وی اضافه کرد: تمامی ادارات باید در ساعات اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیراداری ۶۰ درصد مصرف برق خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته مدیریت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha