۰ نفر

واکنش حماس به اقدام غیرانسانی اسرائیل با مجروح فلسطینی

۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۰
کد خبر: 849397
واکنش حماس به اقدام غیرانسانی اسرائیل با مجروح فلسطینی

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که استفاده نظامیان صهیونیست از جوانی فلسطینی به عنوان سپر انسانی و بستن او روی خودروی نظامی خود، در راستای ادامه جنایات وحشیانه رژیم اسرائیل علیه ملت فلسطین انجام گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «عزت الرشق» تصریح کرد که دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر به جنایات و تجاوزات خود علیه ملت فلسطین در کرانه باختری همزمان با ادامه نسل‌کشی در نوار غزه ادامه می‌دهند.

وی افزود: سکوت جامعه جهانی و نهادهای حقوقی و نبود تحرکی حقیقی برای توقف جنایات اشغالگران به منزله چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای ارتکاب جنایات بیشتر خواهد شد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در اقدامی وحشیانه و در جریان حمله روز شنبه به شهر جنین در کرانه باختری، یک جوان مجروح فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار داده و او را روی کاپوت خودروی نظامی خود بسته و از او به عنوان سپر انسانی در برابر حملات دیگر جوانان و مبارزان فلسطینی استفاده کردند.

این خبر در حالی منتشر می شود که وزارت بهداشت غزه طی بیانیه ای در دویست و شصت و یکمین روز جنگ اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه جنایت در نوار غزه شده که این جنایات ۴۷ شهید و ۱۲۱ زخمی بر جای گذاشته است.

در بیانیه وزارت بهداشت غزه آمده است: از ابتدای حملات به نوار غزه تاکنون، ۳۷ هزار و ۵۹۸ فلسطینی شهید و ۸۶ هزار و ۳۲ فلسطینی دیگر زخمی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha