۰ نفر

در نامه سندیکا به شرکت مدیریت شبکه برق ایران تاکید شد؛

تسریع در پرداخت مطالبات و ثبت خسارت تاخیر در پرداخت

۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبر: 849385
تسریع در پرداخت مطالبات و ثبت خسارت تاخیر در پرداخت

سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق در نامه‌ای به شرکت مدیریت شبکه برق ایران خواستار تسریع در پرداخت مطالبات اعضای این تشکل و اقدام عاجل در خصوص ثبت خسارت تاخیر در صورت‌های مالی و اعمال آنها در حساب‌های مربوطه شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، حسنعلی تقی‌زاده لنده رییس هیات‌مدیره سندیکا در این نامه خطاب به مهدی مقیم‌زاده مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق، ضمن اشاره به مشکلات عدیده‌ای که نیروگاه‌های خصوصی به دلیل محدودیت منابع مالی با آن مواجه هستند و این که تداوم این شرایط، موجب نگرانی در روند تولید برق، به ویژه در فصل پرباری خواهد بود، به قرارداد شرکت مدیریت شبکه با نیروگاه‌ها استناد شده که طبق آن، شرکت مدیریت شبکه به عنوان خریدار برق، متعهد به پرداخت صورتحساب‌های مربوطه ظرف یک ماه پس از صدور آنها به نیروگاه‌ها است.

در ادامه این نامه خاطر نشان شده که تاخیر طولانی در پرداخت مطالبات موجب شده است نیروگاه‌ها ضمن عدم‌النفع قابل توجه، نتوانند به موقع تعمیرات و سرمایه‌گذاری‌های خود را انجام دهند. بر این اساس تسریع در پرداخت مطالبات و ثبت خسارت تاخیر در پرداخت‌های مذکور مورد تاکید قرارگرفته است.

در پایان این نامه آمده شده است: در صورت عدم رعایت مفاد قراردادهای فوق الذکر، امکان پیگیری آن از طریق مراجع ذی‌ربط، برای نیروگاه‌های طرف قرارداد وجود خواهد داشت.

تسریع در پرداخت مطالبات و ثبت خسارت تاخیر در پرداخت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha