۰ نفر

برنامه‌های سفر قالیباف به کرمان اعلام شد

۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۱۶
کد خبر: 848506
برنامه‌های سفر قالیباف به کرمان اعلام شد

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان کرمان گفت: این کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فردا ۳۰ خرداد ماه به کرمان سفر می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حسین چناریان غروب ۲۹ خرداد ماه در نشست خبری اظهار کرد: در پی شهادت آیت الله رئیسی، کشور در آستانه انتخابات فوق‌العاده و غیر پیش‌بینی شده قرار گرفت و این انتخابات محدودیت زمانی دارد.

وی افزود: یک ویژگی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری این است از فرآیند برنامه‌ریزی و فرصت کامل فاصله گرفت و در بازه زمانی محدود ۵۰ روزه همه فرآیندها به اجرا درآمد و بخش‌های مختلف دچار کار شبانه‌روزی شدند.

چناریان با اشاره به رقابت انتخاباتی ۶ کاندیدا بیان کرد: آقای قالیباف چهره سیاسی شناخته شده و با کارنامه و عملکرد مشخص است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان کرمان گفت: خوشحالیم نقشی در گرم کردن تنور انتخابات داشته باشیم.

وی افزود: نمایندگان ستادهای انتخاباتی آقای قالیباف شهرستان‌های سطح استان فعال هستند و ستاد شهر کرمان نیز مستقل از ستاد استان تلاش خود را آغاز کرده است.

چناریان بیان کرد: معتقدیم برای ایجاد شور انتخاباتی و افزایش مشارکت باید فعالیت‌های تبلیغاتی، نشست‌های اقشاری و مشارکتی داشته باشیم و نخستین دیدار مردمی و سفر استانی آقای قالیباف فردا از کرمان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این سفر نقطه مهمی در ایجاد شور انقلابی و مشارکتی با گفتمان مشخص خواهد بود، افزود: انتخاب کرمان به دلیل علاقه آقای قالیباف به مردم کرمان و شاید یکی از ریشه‌ها و ارتباط قلبی‌اش با مردم کرمان، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان کرمان گفت: گفتمان این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، راه شهدا و ادامه گفتمان مقاومت و اقتدار مردم است.

وی اظهار کرد: آقای قالیباف فردا بعد از ظهر به کرمان می‌آید و بعد از زیارت قبور شهدا، در سالن تلاش دیدار مردمی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha