x
۲۰ / خرداد / ۱۴۰۳ ۱۶:۱۵

بررسی ارزندگی «وتجارت»؛ از افزایش سرمایه تا نمودار سهم

بررسی ارزندگی «وتجارت»؛ از افزایش سرمایه تا نمودار سهم

بانک تجارت که از پیشتازان شاخص‌ساز در هفته پیش بود، امروز هم معاملات بهتری نسبت به سایر بزرگان داشت؛ سهام وتجارت با اخبار غیر رسمی افزایش سرمایه 300 درصدی و گزارش قوی عملکرد و فروش بلوک خودرو چند روزی است پرتقاضا دنبال می‌شود.

کد خبر: ۸۴۶۶۰۴
هلوو

به گزارش اقتصادآنلاین، بانک تجارت در حالی سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه فراخوانده است که سهم در محدوده 128 تومان در آستانه صف خرید و ارزش مارکت سهم 43 هزار میلیارد تومان است. در این گزارش به بررسی اخبار کدال و نمودار سهم پرداخته شده است.

شفاف سازی وتجارت از مسیر تجدید ارزیابی و قیمت تئوریک جذاب پیش روی سهم

بانک تجارت در تاریخ ۹خردادماه با افشایی بر روی کدال، از اقدامات و پروسه تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت مشهود به منظور افزایش سرمایه خبر داد. با توجه به ارزش دفتری دارایی‌های مورد نظر به مبلغ ۱۳۴ هزار میلیارد ریال، میزان ۹۶۵ هزار میلیارد ریال به عنوان مابه‌تفاوت حاصل از تجدید ارزیابی در حساب مازاد تجدید ارزیایی طبقه‌بندی گردیده است. مدیریت بانک تجارت در افشای ۹ خردادماه اعلام نموده که گزارش توجیهی افزایش سرمایه در دست تهیه است و پیش‌بینی نموده که افزایش سرمایه مذکور و انتقال مازاد تجدید ارزیابی به حساب سرمایه بانک بزودی تحقق یابد.

گزارش مطلوب عملکرد یک ماهه منتهی به 31 اردیبهشت:

بانک تجارت در اردیبهشت ماه بیش از 2،200 میلیارد تومان درآمد محقق کرده است که در مقایسه با 639 میلیارد تومان درآمد محقق شده شرکت در اردیبهشت ماه 1402 افزایشی 253 درصدی را رقم زده است.

درآمد این شرکت از تسهیلات اعطایی در اردیبهشت ماه 1403 بیش از 6،000 میلیارد تومان بود که در مقایسه با 5،625 میلیارد تومان درآمد شرکت در اردیبهشت 1402 افزایشی 7 درصدی داشته است.

درآمد وتجارت در پایان دو ماهه ابتدایی سال مالی منتهی به 30 اسفند 1403 معادل 3،140 میلیارد تومان گزارش شده که در مقایسه با 1،880 میلیارد تومان درآمد دوره مشابه سال قبل افزایشی 67 درصدی را به ثبت رسانده است.

کاهش زیان 16 درصدی زیر مجموعه بانک تجارت

شرکت توسعه انرژی تجارت آسیا (وتجارت 25) زیان خالص خود را تا 16 درصد کاهش داد.

دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه وتجارت

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت وتجارت که در ساعت 08:00 روز پنج شنبه مورخ 1403/03/31 در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان آیت اله طالقانی، حد فاصل خیابان های ولیعصر و حافظ ، روبروی هتل پارسیان انقلاب، ساختمان مدیریت امور اعتباری بانک تجارت، پلاک 430، طبقه اول، سالن همایش های الغدیر برگزار می‌گردد حضور بهم رسانند.

وضعیت تکنیکال و شمارش امواج سهم

وتجارت در حال تکمیل الگوی بیش از یک ساله ای تحت قالب B است که می تواند سه موجی یا مثلث باشد.

در هر دو صورت حمایت قوی 113 تومان معتبر است و انتظار رشد موقت میان مدت تا محدوده 160 می رود.

بررسی ارزندگی «وتجارت»؛ از افزایش سرمایه تا نمودار سهم

ارسال نظرات
x