۰ نفر

دستگیری عاملان چاقو کشی در شهرستان «نکا»

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۴:۴۵
کد خبر: 846444
دستگیری عاملان چاقو کشی در شهرستان «نکا»

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری ۵ چاقو کش و عامل شرارت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری با چاقوکشی در یکی از پارک های شهر نکا توسط ۵ جوان، موضوع با اعزام نیرو به محل وقوع جرم به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بودند، افزود: ماموران با تحقیقات تخصصی و بررسی‌های دقیق، هر ۵ عامل درگیری و چاقوکشی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود مبنی بر چاقوکشی به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کردند.

فزمانده انتظامی شهرستان نکا در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: امنیت شهروندان و احساس کامل آرامش مردم عزیز هدف نیروی انتظامی بوده و پلیس اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

توقیف تویوتا لندکروز قاچاق در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از توقیف یک خودروی لندکروز قاچاق ۱۷۰ میلیارد ریالی با پلاک سرقتی خبر داد.

سرهنگ مجید باقری در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای گمرکی و خودروهای خارجی قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان آمل موضوع را با کنترل محورهای ورودی و خروجی به سمت پایتخت در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان آمل در محور هراز با انجام اقدامات اطلاعاتی یک خودروی تویوتا لندکروز که فاقد هر گونه مدارک گمرکی و دارای پلاک جعلی و سرقتی بوده را شناسایی و آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از بازداشت راننده خودروی لندکروز برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش خودروی قاچاق توقیفی را حدود ۱۷۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ باقری با اشاره به بازداشت متهم و معرفی آن به مرجع قضایی، تصریح کرد: پلیس در راستای تامین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و شهروندان در این زمینه می‌توانند با پلیس ۱۱۰ همکاری کامل داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha