۰ نفر

جشنواره بزرگ و جذاب «کارت به کارت» اپلیکیشین 724

هر روز برنده باش

۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۲
کد خبر: 844629
هر روز برنده باش

جشنواره بزرگ و جذاب اپلیکیشن 724، تحت عنوان «کارت به کارت» با جوایز متعدد روزانه و ماهانه برای کاربران عزیز این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روابط عمومی سپ، اپلیکیشن 724 به عنوان یکی از محصولات کاربردی شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) در حوزه پرداخت موبایلی از اردیبهشت ماه 1403 جشنواره‌ای بزرگ و جذابی را تحت عنوان «کارت به کارت» را برای کاربران خود تدارک دیده است.

جشنواره کارت به کارت اپلیکیشن 724 تا پایان تیر ماه ادامه خواهد داشت و کاربران می توانند با «کارت به کارت» شانس خود را برای برنده شدن جوایز متعدد آن محک بزنند. روزانه یک برنده خوش‌شانس در این جشنواره خواهیم داشت که به میزان سقف تراکنش کارت به کارت خود می‌تواند برنده شارژ کیف پول خود در 724 باشد. پس فرصت را از دست ندهید و سقف کارت به کارت روزانه خود را تکمیل کنید؛ شاید شما برنده خوش‌شانس روزانه ما باشید!

علاوه بر جوایز روزانه که قرعه‌کشی آن به صورت هفتگی و در روزهای یکشنبه برگزار می‌شود و 7 برنده خوش‌شانس هفتگی در پیج اینستاگرام 724 معرفی خواهند شد، اپلیکیشن 724 جوایز دیگری را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است؛ ماهیانه 10 فرد خوش‌شانس در جشنواره «کارت به کارت» می‌توانند برنده جایزه 50 میلیون ریالی شارژ کیف‌پول 724 شوند.


شرایط شرکت در این جشنواره چیست؟

هر یک از کاربران اپلیکیشن 724 می‌توانند روزانه با انجام تراکنش «کارت به کارت» در این جشنواره شرکت‌ کنند. بدیهی است هرچه مبلغ کارت به کارت (هایی) که در طول روز انجام خواهید داد، بیشتر باشد به همان اندازه شانس برنده شدن و دریافت جایزه بزرگتر را خواهید داشت.

روزانه یک نفر به اندازه میزان سقف کارت به کارت انجام شده خود می‌تواند جایزه (شارژ کیف پول 724) برنده شود!

شایان ذکر است که سقف کارت به کارت در اپلیکیشن‌های پرداخت موبایلی مبلغ 50 میلیون ریال است بنابراین سقف نهایی جایزه جشنواره 724، نیز همین مقدار خواهد بود.

جهت دریافت و دانلود اپلیکیشن 724 می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://trc.metrix.ir/rz4lul

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha