۰ نفر

مقایسه قیمت هتل های لوکس و ارزان اصفهان

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱
کد خبر: 841048
مقایسه قیمت هتل های لوکس و ارزان اصفهان

اصفهان دارای تنوع هتل بسیار زیادی است، به طوری که هزینه اقامت در این هتل‌ها از شبی ۲۵۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان متغیر است. قیمت رزرو هتل در اصفهان به امکانات هتل، دسترسی هتل به جاذبه‌های تفریحی و گردشگری شهر اصفهان بستگی دارد. اگر به در ادامه این مطلب از وب‌سایت علی بابا به بررسی مقایسه قیمت هتل‌های لوکس و ارزان اصفهان می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی هتل های ۵ ستاره و لوکس اصفهان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روزیاتو، اگر هتل اصفهان را در وب‌سایت علی باب جستجو کنید، مجموعه‌ای از هتل‌های لوکس، هتل‌های سنتی و همچنین هتل‌های ارزان قیمت به شما نمایش داده می‌شود. هتل‌های ۵ ستاره شهر اصفهان عبارتند از:

هتل عباسی اصفهان

مقایسه قیمت هتل های لوکس و ارزان اصفهان

هتل عباسی اصفهان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های این شهر است. هتل پنج ستاره عباسی دارای قدمت ۳۰۰ ساله است و در خیابان چهارباغ عباسی واقع شده است. هتل عباسی که با نام مهمانسرای شاه عباس نیز شناخته می‌شود، دارای ۲۲۵ بابا واحد اقامتی، ۱۴ تالار پذیرایی و کافه رستوران سنتی است. امکانات رفاهی هتل عباسی اصفهان مطابق با استانداردهای جهانی است و به عنوان یکی از زیباترین مهمانسراهای جهان لقب گرفته است. معماری این هتل مطابق با معماری اصیل ایرانی است. انواع واحدهای اقامتی هتل عباسی شامل اتاق‌های معمولی یک تخته و دو تخته، سوئیت معمولی و… هستند. با رزرو هتل عباسی اصفهان تجربه بی نظیری از اقامت در اصفهان برای شما رقم می‌خورد.

هتل کوثر پارسیان اصفهان

مقایسه قیمت هتل های لوکس و ارزان اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان در حاشیه زاینده رود و در مجاورت سی و سه پل واقع شده است. این هتل بیش از ۵۰ سال قدمت دارد و در حال حاضر زیر مجموعه شرکت هتل‌های بین المللی پارسیان است. هتل کوثر پارسیان در مجموع دارای ۱۷۰ باب واحد اقامتی است. این هتل در سال ۱۳۸۳ به طور کامل بازسازی شده و کیفیت خدمات رفاهی در این هتل افزایش پیدا کرده است. رستوران‌ سنتی در هتل کوثر پارسیان انواع غذاهای سنتی، ایرانی و ایتالیایی را با بهترین کیفیت سرو می‌کند. علاوه‌بر این، امکاناتی مانند استخر، سالن بدنسازی، جکوزی و… در این هتل باعث جلب رضایت مسافران شده است.

معرفی هتل های ارزان اصفهان

مقایسه قیمت هتل های لوکس و ارزان اصفهان

اصفهان یکی از پرگردشگر ترین شهرهای ایران است و سالانه مسافران زیادی از سراسر ایران به اصفهان سفر می‌کنند. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند هزینه‌های مربوط به رزرو هتل و اسکان در اصفهان را کاهش دهند تا بتوانند تعداد روزهای بیشتری در اصفهان اقامت داشته باشند و به گشت و گذار و بازدید از مناطق تفریحی اصفهان بپردازند. بنابراین با رزرو هتل‌های ۳ و ۴ ستاره در اصفهان می‌توان هزینه‌های سفر را کاهش داد. بهترین هتل‌های میان رده در اصفهان به شرح زیر است.

هتل آسمان اصفهان (۴ ستاره)

هتل آسمان دارای تنها رستوران گردان در شهر اصفهان است. اتاق‌های این هتل این هتل چهارستاره چشم انداز زاینده رود را دارند. از دیگر مزایای رزرو هتل آسمان اصفهان می‌توان به دسترسی مناسب به مراکز تجاری، پاساژها، مراکز تفریحی و گردشگری اصفهان اشاره کرد. قیمت رزرو هتل آسمان در مقایسه با هتل‌های پنج ستاره اصفهان کمتر است.

هتل عالی قاپو اصفهان (۴ ستاره)

هتل عالی قاپو از دیگر هتل‌های لوکس و باکیفیت در اصفهان است که در خیابان زیبای چهارباغ عباسی واقع شده است. دسترسی مناسب این هتل به پل خواجو، سی و سه پل و سایر مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان از مزایای اقامت در این هتل است. پرسنل مجرب و کارآزموده در هتل عالی قاپو در تلاش هستند با ارائه خدمات با کیفیت، خاطره خوبی از سفر به اصفهان در ذهن مسافران به جا بگذارند.

هتل پیروزی اصفهان (۴ ستاره)

هتل پیروزی اصفهان که با هتل داریوش نیز شناخته می‌شود، با بیش از ۴۰ سال قدمت از مسافران میزبانی می‌کند. این هتل چهار ستاره در خیابان چهار باغ پایین واقع شده و دارای ۹۵ باب اتاق است. هتل پیروزی اصفهان به عمارت هشت بهشت، بازار هنر و سایر اماکن تفریحی و گردشگری اصفهان دسترسی مناسبی دارد.

اگر می‌خواهید با هزینه کمتر در اصفهان هتل رزرو کنید، می‌توانید از بین هتل‌های ۳ ستاره و اقامتگاه‌های سنتی اصفهان یک مورد را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید.

هتل ۳ ستاره آوین اصفهان
هتل ۳ ستاره قصر اصفهان
هتل خواجو اصفهان
هتل آوین اصفهان
هتل عقیق اصفهان
راهنمای رزرو هتل اصفهان
بهترین روش برای رزرو هتل اصفهان مراجعه به وب سایت علی بابا است. شما می‌توانید عنوان «هتل اصفهان» را در قسمت جستجو وارد کرده و فهرستی از هتل‌های لوکس و ارزان قیمت اصفهان را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید نظرات مسافران، امکانات هتل‌ها و نحوه سرویس دهی آنها را در سایت بررسی کنید. در نهایت با تعیین بودجه مورد نظر و در نظر گرفتن سایر موارد از جمله فاصله هتل تا مناطق گردشگری و تفریحی اصفهان، بهترین هتل اصفهان را برای اقامت رزرو کنید.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی هتل‌های ارزان، میان رده و لوکس در شهر اصفهان پرداختیم. قیمت رزرو هر یک از هتل‌های اصفهان با توجه به دسترسی هتل به مراکز اصلی شهر و همچنین امکانات هتل، هموراه متفاوت است. اگر می‌خواهید در هتل‌های لوکس و ۵ ستاره اصفهان اقامت داشته باشید، می‌توانید هتل عباسی یا هتل کوثر را از طریق وب‌سایت علی بابا رزرو کنید. همچنین اگر به دنبال رزرو هتل با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم از میان هتل‌های ۴ ستاره و سایر اقامتگاه‌های سنتی این شهر، بهترین گزینه را مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha