۴ نفر

شرط صدور بیمه خودرو تغییر کرد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۱
کد خبر: 839347
شرط صدور بیمه خودرو تغییر کرد

با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی‌های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی از ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۲ صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شد و در صورت بدهی بیمه‌گذار، سامانه سنهاب کد یکتا صادر نمی کرد.

بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

شرط صدور بیمه خودرو تغییر کرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • Wild wolf IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    شرایط رو ول کنید برید بچسبی به پرداخت خسارت بیمه های مثل آرمان که هزینه زیان دیده رو به تحمیل عبور از هفتاد خان رستم مجبور میکنن نمونش خود من که راننده تاکسی هستم و از ۲۵ اسفند هنوز موفق نشدم هزینه رو از بیمه آرمان بگیرم این وسط هم شرایط احداث بیمه رو بازبینی کنید که هر کس و ناکسی نتونه بیمه باز کنه
  • حسین محمودی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    بیمه نامه بدون قیدوشرط بایدصادربشه هم به نفع مردم است وهم به نفع بیمه
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    سال گذشته . علاوه بر عوارض( شاید)...معو ق مبلغ صد هزار تومان هم زیاد تر گر فتند . که شاید از بزرگبزرگراهی عبور کردیم .. و امسال این مانع لغو شده ..(.اول فکر کنید ) مردم را دانا بدانید
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    0 0
    واقعا جای تاسف است جاده قم اصفهان افتضاح است اینهه عوارض واقعا جای تاسف است