۰ نفر

مهران‌ پرترددترین مرز در اربعین امسال

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵
کد خبر: 838231
مهران‌ پرترددترین مرز در اربعین امسال

در نشست مشترک استاندار ایلام و معاون وزیر و رئیس ستاد اربعین‌حسینی کشور عنوان شد که مهران همچنان اولویت و پرترددترین مرز کشور خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا،  دکتر «حسن بهرام‌نیا» برای برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی با سردار میراحمدی معاون وزیر و رئیس ستاد اربعین‌حسینی کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار در مورد زیرساخت‌های اربعین و نیز برنامه‌ریزی جهت برگزاری هرچه بهتر اربعین‌حسینی با سردار میراحمدی معاون وزیر و رئیس ستاد اربعین‌حسینی بحث و گفت‌وگو کرد و برنامه‌های پیش‌رو برای مراسم باشکوه اربعین‌حسینی در سال ۱۴۰۳ بسته شد.

در این دیدار رئیس ستاد اربعین‌ حسینی کشور دستورات لازم برای تامین منابع جهت تکمیل زیرساخت‌های اربعین را صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، همچنین دکتر حسن بهرام‌نیا در ادامه پیگیری‌های خود در مرکز درنهاد ریاست جمهوری با دکتر منصوری معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار دکتر بهرام‌نیا در مورد تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های زیرساختی استان از جمله تونل کبیرکوه، تونل شماره ۲ آزادی و پروژه‌های اربعین‌ حسینی بحث و گفت‌وگو کرد که دکتر منصوری ‌ دستورات لازم را در این خصوص به وزارتخانه‌های مربوطه داد.

انتهای پیام 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha