۰ نفر

برترین برند های ایرانی لوازم خانگی در بازار

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۱۹
کد خبر: 837920
برترین برند های ایرانی لوازم خانگی در بازار

در بازار لوازم خانگی ایران، برندهای برتری وجود دارند که باکیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات خود را عرضه می‌کنند. برندهایی مانند پارس خزر، پاکشوما و اسنوا ازجمله برندهای برجسته‌ای هستند که توانسته‌اند جایگاه خوبی در بازار داخلی به‌دست بیاورند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در گذشته، حضور ایران در صنعت تولید لوازم خانگی برقی بسیار ضعیف بود. حتی می‌توان گفت که ایران نه‌تنها در بازار جهانی، بلکه در داخل نیز حضور چندانی نداشت. اما در سال‌های اخیر، با توجه به اهمیت داده شده به صنعت تولیدات داخلی، برندهای مختلفی فعالیت خود را درزمینه تولید لوازم برقی خانگی آغاز و محصولات باکیفیتی تولید کرده‌اند. برخی از این برندها حتی ادعای رقابت با تولیدکنندگان خارجی را مطرح و در بازار داخلی جایگاه خوبی دست یافته‌اند.

افزایش حضور و توانایی تولید ایران به‌جز کیفیت بالای محصولات، به قیمت مناسب آن‌ها نیز برمی‌گردد. در برخی موارد، کیفیت محصولات ایرانی با نمونه‌های خارجی هم‌ارزی دارد، اما هزینه آن‌ها بسیار پایین‌تر است. به همین دلیل، خرید محصولات ایرانی ازنظر اقتصادی بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند. پس اگر تاکنون از محصولات ایرانی استفاده نکرده‌اید یا با آن‌ها آشنا نیستید، می‌توانید اطلاعات لازم را در این مقاله به‌دست بیاورید.
بهترین لوازم خانگی ایرانی

انواع بسیار زیادی از برندهای مختلف لوازم خانگی وجود دارد که انتخاب بین آن‌ها برای ما احتمالا یک چالش باشد. وقتی می‌خواهیم یک وسیله‌ جدید برای خانه خرید کنیم، گیج می‌شویم و نمی‌دانیم کدام برند را انتخاب کنیم. در این مقاله، به معرفی بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی می‌پردازیم تا به سوال «کدام برند لوازم خانگی بهتر است» جواب دهیم.
پارس خزر

یکی از برندهای برتری که در صحنه برندهای ایرانی حضور دارد، پارس خزر است. این برند باکیفیت بالای محصولاتش از سال‌های گذشته تا امروز توانسته توجه بسیاری از مردم را جلب کند.

محصولات متنوعی ازجمله جاروبرقی، آبمیوه‌گیری و بخاری برقی تا چای‌ساز و غذاساز، پلوپز و سشوار، توسط برند پارس خزر تولید شده‌اند و همگی به رضایت مشتریان شهرت و اعتبار کسب کرده‌اند. علاوه‌برآن، این برند با قیمت مناسب به‌عنوان یکی از بهترین برندهای ایرانی در بازار شناخته شده است.
پاکشوما

زمانی که لوازم خانگی می‌خرید، یکی از برندهای برتر در بازار ایران که باید حتما به آن فکر کنید، پاکشوما است. این برند با بیش از 40 سال سابقه تولید لوازم خانگی، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

اگر به‌دنبال بهترین برند لوازم خانگی برای تجهیزات خود هستید، باید به پاکشوما اعتماد کنید، زیرا این برند به‌خصوص در تولید یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، جاروبرقی و کولر گازی تخصص دارد و همیشه سعی کرده که محصولات خود را با استانداردهای بین‌المللی تولید کند.
اسنوا

برای تهیه لوازم آشپزخانه مانند یخچال، فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و حتی تلویزیون، بهترین گزینه ممکن برند اسنوا است. این برند معتبر ایرانی با بیش از 20 سال سابقه در تولید لوازم خانگی، انواع محصولات باکیفیت را به بازار عرضه می‌کند.

تنوع بالای محصولات اسنوا امکان انتخاب بهترین مدل برای نیازهای خود را فراهم می‌کند و بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید لوازم خانگی ایرانی است. اگر قصد دارید بهترین مارک محصولات خانگی را برای خودتان انتخاب کنید، اسنوا را حتما در نظر بگیرید.

هاردستون

هاردستون یک برند نسبتا جدید محسوب می‌شود، اما کیفیت محصولاتش از ابتدا تاکنون بی‌نقص بوده است. این برند ایرانی با نامی که شاید فکر کنید از خارج باشد، محصولات متنوعی از جاروبرقی، تلویزیون، چای‌ساز، پلوپز، سشوار و ریش‌تراش تولید کرده است. با رعایت استانداردهای بین‌المللی، هاردستون توانسته با قیمتی مناسب، کیفیت برتری را ارائه دهد.
امرسان

در سال 1360، برند امرسان با ارائه‌ یخچال 16 فوت، به بازار ایران وارد شد. امروز، این شرکت علاوه‌بر تولید یخچال‌های متنوع، اجاق‌های گاز، ماشین‌های لباسشویی و جاروبرقی نیز تولید می‌کند. امرسان با تولید یخچال‌های باکیفیت، همچنان در صدرنشینان بازار است. این برند تنوع بسیاری در تولید انواع یخچال‌ها دارد و به همین دلیل به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولیدی شناخته می‌شود.
جی پلاس

شناخت ما از جی پلاس ازطریق تلویزیون و مانیتورهایش است. اما این برند ایرانی نسبتا جدید، محصولات متنوعی ازجمله دستگاه‌های تصفیه هوا، ماشین‌های ظرف‌شویی و لباس‌شویی، یخچال فریزر و حتی تلفن همراه نیز تولید کرده است.

جی پلاس، به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گلدیران، با محصولات باکیفیت خود توانسته یکی از برندهای قدرتمند بازار ایران شود و بسیاری از افراد اعتقاد دارند که کیفیت محصولات آن با برندهای خارجی قابل مقایسه است. با توجه به قیمت مناسب محصولات جی پلاس، برای بسیاری از مصرف‌کنندگان به‌عنوان یک جایگزین مناسب برندهای خارجی شناخته می‌شود.
هیمالیا

در آغازین روزهای دهه 1350، شروع به فعالیت شرکت هیمالیا معرفی شد. اکثر ما این برند را با شعار معروفش به «هیمالیا بر قله زیبایی‌ها» شناخته‌ایم. این شعار به‌دلیل تاکید بر زیبایی و ظاهر محصولات در کنار کیفیت، شناخته می‌شود. هیمالیا درزمینه تولید تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، فر توکار و ماشین لباسشویی فعالیت دارد.

این شرکت تقریبا تمام قطعات محصولات خود را در داخل کشور تولید می‌کند، اما به‌نظر می‌رسد که برخی از موتورهای محصولات از برندهای بسیار معتبر وارد می‌شوند. به همین دلیل انتخاب بهترین محصول هیمالیا چالشی است، زیرا تمام محصولات هیمالیا در رده بهترین قرار دارند.
میگل

در دنیای لوازم برقی آشپزخانه، برند می‌گل به‌عنوان یک نام باکیفیت و برجسته شناخته می‌شود. این بار، می‌گل با محصولات متنوعی از چای‌ساز، قهوه‌ساز، غذاساز، ساندویچ‌ساز و پلوپز توانسته محبوبیت خود را افزایش دهد.

اگر به‌دنبال تجهیزات برقی برای آشپزخانه خود هستید، بدون شک برند می‌گل یک گزینه عالی است. طراحی زیبا و استانداردهای بین‌المللی در تولید محصولات، این بار برند می‌گل را به یک انتخاب بی‌نظیر تبدیل کرده است. همین الان، با خرید محصولات می‌گل، از کیفیت بالا و عملکرد بی‌نقص آن‌ها لذت ببرید.

تولیپس

درزمینه تولید لوازم خانگی، برند ناسیونال ایران سال‌ها است که فعالیت دارد. این شرکت ابتدا با همکاری ناسیونال ژاپن در صنایع الکتریکی شروع به‌کار کرد، اما پس‌از تحریم‌ها، برند تولیپس را به بازار معرفی کرد. این برند تولیدات متنوعی از جاروبرقی، چای‌ساز و چرخ گوشت دارد. در گذشته، شرکت ناسیونال همچنین به عرضه محصولات پاناسونیک در ایران مشغول بوده است.
جمع‌بندی

همان‌طور که متوجه شده‌اید، انتخاب بهترین برند لوازم خانگی، ساده و آسان نیست. در این مقاله، ما تعدادی از برندهای برجسته و معتبر را به شما معرفی کرده‌ایم تا درصورت نیاز، به‌راحتی به بهترین‌ها دست پیدا کنید.

برندهای داخلی مانند جی پلاس، پارس خزر، اسنوا و هاردستون، همگی به‌عنوان برندهای معتبر شناخته شده‌اند. شما می‌توانید براساس سلیقه و بودجه خود، انتخاب کنید یا به وب‌سایت دیجی کالا مراجعه کرده و لوازم خانگی مورد نیازتان را از برندهای معتبر با قیمت مناسب تهیه کنید. اگر برندهای دیگری را می‌شناسید که در این فهرست نیستند و باور دارید بهترین هستند، آن‌ها را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha