۳ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از قیمت انواع تورهای داخلی؛

با ۳ میلیون تومان به سرعین سفر کنید / قیمت تور هوایی سرعین + جدول

۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰
کد خبر: 835715
با ۳ میلیون تومان به سرعین سفر کنید / قیمت تور هوایی سرعین + جدول

بررسی قیمت تور گردشگری سرعین با هواپیما را در این گزارش بخوانید.

اقتصاد آنلاین - معصومه حیدریان؛ شهر سرعین شهری کوچک در استان اردبیل و در ۲۸ کیلومتری غرب شهر اردبیل است. سرعین به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی در شمال غربی ایران و همجواری با ارتفاعات سبلان، آب‌وهوای کوهستانی و سردسیر دارد. این ناحیه کوهستانی جوان، هنوز در حال تکامل است و این مسئله باعث پیدایش و جوشش چشمه‌های آبگرم فراوان می‌شود. به همین علت این محدوده از ایران قطب آب درمانی ایران محسوب می‌شود.

اگر این روزها به دنبال مقصدی هستید که آب‌وهوای خنک داشته باشد، یکی از بهترین پیشنهادها شهر «سرعین» است؛ زیرا به دلیل آب‌وهوای سرد در پاییز و زمستان برخی مسافران ترجیح می‌دهند تا در بهار و تابستان به این شهر زیبا سفر کنند. البته آب‌وهوای سردسیر سرعین مانعی برای گردشگری نیست و در فصل سرما نیز مسافران زیادی برای تعطیلات و استفاده از تفریحات زمستانی به آنجا سفر می‌کنند.

اگر شما هم قصد سفر به یک شهر با آب‌وهوای متعادل و خنک در این روزها را دارید بی‌شک یکی از بهترین مقصدها، «سرعین» است. در ادامه به بررسی هزینه اقامت در سرعین پرداخته‌ایم.

اقامت در یک هتل سه ستاره برای دو شب، 2 میلیون و 850 هزار تومان هزینه دارد. این در حالی است که اگر قصد سه شب ماندن در این هتل را داشته باشید باید سه میلیون و 100 هزار تومان بپردازید.

اگر می‌خواهید که در یک هتل چهارستاره ساکن شوید باید برای دو شب، 3 میلیون و 700 هزار تومان و برای سه شب، 4 میلیون و 450 هزار تومان هزینه کنید.

دو شب اقامت در هتل چهارستاره دیگری 3 میلیون و 900 هزار تومان خرج دارد؛ این در حالی است که برای چهار شب اقامت در این هتل باید 4 میلیون و 550 هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت اقامت در هتل‌های سرعین را با جزییات در جدول زیر بخوانید؛

*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های ذکر شده ندارد*

پکیج تور هوایی سرعین (فروردین ۱۴۰۳)
نام هتل درجه ستاره دو شب سه شب
آپارتمان کبیر ۳ ستاره ۲,۸۵۰,۰۰۰ ۳,۱۰۰,۰۰۰
کوروش ۳ ستاره ۴,۱۵۰,۰۰۰ ۴,۹۵۰,۰۰۰
آپارتمان سپید ۱ ستاره ۳,۹۰۰,۰۰۰ ۴,۶۰۰,۰۰۰
ارشاد ۴ ستاره ۳,۷۰۰,۰۰۰ ۴,۴۵۰,۰۰۰
رضوان ۴ ستاره ۳,۷۵۰,۰۰۰ ۴,۵۰۰,۰۰۰
لاله ۴ ستاره ۳,۹۰۰,۰۰۰ ۴,۵۵۰,۰۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha