x
۲۰ / اسفند / ۱۴۰۲ ۱۵:۴۰

اعلام بهترین قیمت برای خرید پلی آمید 6

اعلام بهترین قیمت برای خرید پلی آمید 6

پلی آمید 6 یک پلیمر مصنوعی همه کاره و پرکاربرد است که طیف وسیعی از خواص فیزیکی و شیمیایی را از خود نشان می‌دهد.

کد خبر: ۸۲۹۶۹۱
هلوو

این‌ ماده مقاومت شیمیایی بالایی در برابر اسیدها، قلیاها و حلال‌های آلی دارد. پلی آمید 6 که به آن نایلون ۶ یا پلی کاپرولاکتام PA6)) نیز گفته می‌شود، برخلاف دیگر انواع نایلون‌ها از طریق پلیمریزاسیون تراکمی تولید نشده و در عوض تحت پلیمریزاسیون حلقه باز می‌گردد.

ویژگی پلی آمید 6

نایلون 6 در مقایسه با سایر انواع نایلون جذب نسبتا کمتری دارد که این ویژگی آن را برای کاربردهای خاص مناسب‌تر می‌کند. پایداری حرارتی بالا، مقاومت در برابر هیدرولیز، قابلیت اصلاح پذیری شیمیایی، چقرمگی مناسب و محدوده دمای کاربری بالا بخشی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این ماده هستند.‌

کاربرد پلی آمید6

پلی آمیدها از جمله پلی آمید ۶ مصارف گسترده‌ای در صنایع مختلف دارند به طوریکه می‌توان اینگونه ادعا کرد که تقریبا هرآنچه شما در اختیار دارید از مسواک گرفته تا نوار چسب و ... همگی به نوعی محصول این مواد شیمیایی هستند. در واقع PA6  یک گزینه مقرون به صرفه برای بسیاری از کاربردها است که عملکرد و دوام خوبی را با هزینه کمتر نسبت به برخی مواد مشابه دیگر ارائه می‌دهد. همین ویژگی مثبت باعث شده‌است که بازار فروش و خرید پلی آمید 6 بسیار پر رونق باشد.

اعلام بهترین قیمت برای خرید پلی آمید 6

قیمت پلی آمید6

قیمت جهانی PA6 متأثر از فاکتورهای متعددی مانند حجم‌ تقاضا، کیفیت محصول، تغییرات قیمت ارز، هزینه‌های تولید و حمل‌ونقل، شرایط سیاسی و اقتصادی روز و .‌.‌. است که مجموع آن‌ها بر قیمت نهایی این ماده چند منظوره اثر می‌گذارند، به همین علت است که نرخ پلی آمید 6  در بازارهای داخلی و خارجی گاها دچار نوسانات لحظه‌ای می‌شود. از این‌رو توصیه می‌کنیم که قبل از خرید پلی آمید 6 ابتدا قیمت آن را از مراکز معتبر مانند شرکت پرسال که جزو برترین وارد کنندگان فرآورده های پلیمری با بالاترین کیفیت و رقابتی‌ترین قیمت در ایران است استعلام بگیرید سپس سفارش خود را ثبت کنید.

این هلدینگ بین المللی برای فروش عمده کلیه محصولات خود اعم از فرآورده‌های سلولزی، خمیر و کاغذ، چوب، فرآورده‌های شیمیایی و پلیمری و ... خدمات بی‌نظیری هم‌چون ارائه محصول اورجینال با رعایت استانداردهای جهانی، حمل سریع و ایمن، ارسال در کمترین زمان ممکن، مشاوره قبل از خرید، خرید بی‌واسطه، قیمت مقطوع و عقد قرارداد رسمی را برای کلیه خریداران عزیز از جای‌جای کشور فراهم نموده‌است. برای ثبت سفارش و اطلاع از جدیدترین قیمت پلی آمید ۶ کافی است در ساعات اداری از طریق شماره تلفن ۷۹۸۸۵_۰۲۱ با مشاوران این مجموعه در تماس باشید. 

برچسب ها:
پلی آمید 6
ارسال نظرات