۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از قیمت انواع تورهای داخلی؛

۴ شب سفر زمینی به تبریز چقدر خرج دارد؟ + جدول

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰
کد خبر: 828632
۴ شب سفر زمینی به تبریز چقدر خرج دارد؟ + جدول

اگر قصد سفر به تبریز در ایام نوروز را دارید، در این مطلب به بررسی هزینه سفر زمینی به تبریز پرداخته‌ایم.

اقتصاد آنلاین - معصومه حیدریان؛ عید نوروز یکی از زمان‌هایی است که مسافران زیادی در سراسر کشور در حال گردش و سفر هستند. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که در ایام نوروز قصد خانه‌نشینی ندارید در ادامه این مطلب قیمت یکی از پرطرفدارترین شهرهای ایران برای سفر در اوایل سال 1403 را بررسی کرده‌ایم.

شهر تبریز شهری تاریخی، با اصالت، زیبا و خلاصه مناسب برای گردشگران است. این شهر که اکنون مرکز استان آذربایجان شرقی است در طول تاریخ مرکز توجه حکومت‌های مختلف قرار گرفته و بارها پایتخت بوده است. این شهر در دوره‌های حکومت اتابکان، خوارزمشاهیان، ایلخانان، چوپانیان، آق‌قویونلوها، صفویان و قاجاریان به‌عنوان پایتخت سیاسی شناخته می‌شد. تبریز در دوران ایلخانان بدون شک مهم‌ترین شهر ایران بود؛ زمانی که ایران یکی از پهناورترین قلمروهای دنیا به شمار می‌رفت. جالب است بدانید که جنبش مشروطه نیز از تبریز آغاز شد و بعدها نیز نخستین پایتخت جهان اسلام نام گرفت.

در طی دوران مختلف، این شهر القاب زیادی به خود گرفته است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شهر بدون گدا اشاره کرد. در واقع از آنجا که مردم تبریز و آذربایجان، افرادی کوشا و پرتلاش هستند؛ تکدی‌گری را روشی خوشایند برای کسب درآمد نمی‌دانند و از همین رو تبریز را شهر بدون گدا می‌گویند. شهر شکلاتی ایران نیز از دیگر القاب تبریز است و علت این نامگذاری به صادرات شکلات به ۶۰ کشور دنیا باز می‌شود.

هزینه سفر به تبریز چقدر می‌شود؟

اگر قصد دارید که برای خرید بلیت هواپیما هزینه نکنید و با مبلغ کمتری راهی تبریز شوید در ادامه قیمت اقامت در هتل‌های تبریز را بررسی کرده‌ایم.

اقامت در هتل دریا 3 ستاره دریا برای 3 شب نفری، 4 میلیون تومان هزینه دارد. اگر قصد دارید که یک شب بیشتر در این هتل بمانید، باید 700 هزار تومانِ دیگر هم پرداخت کنید.

برای اقامت در هتل آزادی (4 ستاره) باید 5 میلیون و 700 هزار تومان هزینه دهید. در حالی که قیمت 4 شب اقامت در این هتل 6 میلیون و 950 هزار تومان اعلام شده است.

هزینه دیگر هتل‌ها را با مشخصات‌شان در جدول زیر بخوانید؛

*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های ذکر شده ندارد*

قیمت تور زمینی تبریز ۱۴۰۳
هتل درجه ستاره قیمت ۳ شب اقامت قیمت ۴ شب اقامت
دریا ۳ ستاره ۴,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۷۰۰,۰۰۰
فرید ۳ ستاره ۴,۵۵۰,۰۰۰ ۵,۴۰۰,۰۰۰
گسترش ۴ ستاره ۵,۱۰۰,۰۰۰ ۶,۱۰۰,۰۰۰
آزادی ۴ ستاره ۵,۷۰۰,۰۰۰ ۶,۹۵۰,۰۰۰
شهریار ۵ ستاره ۷,۴۰۰,۰۰۰ ۹,۲۰۰,۰۰۰
پارس ائل گلی ۵ ستاره ۸,۲۲۰,۰۰۰ ۱۰,۳۰۰,۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha