x

اطلاعیه مهم سازمان مالیاتی / کارت به کارت مالیات دارد

۲۹ / دی / ۱۴۰۲ ۱۴:۲۷
سازمان مالیاتی درباره واریزی کارت به کارت اعلام کرد: در حالی برخی فروشنده‌ها تصور می‌کنند، واریزی‌های کارت به کارت به حساب تجاری مبنای محاسبه مالیات نیست که سازمان امور مالیاتی تمامی واریزی‌ها به حساب‌های تجاری را به عنوان فروش اعلام کرد. با توجه به قوانین و مقررات موجود، کلیه وجوه واریزی به حساب‌های بانکی تجاری از کلیه طرق از جمله درگاه‌های الکترونیکی پرداخت، دستگاه‌های کارتخوان، کارت به کارت، ساتنا، پایا و ... به عنوان فروش تلقی شده و مبنای محاسبات مالیات قرار می‌گیرد. همچنین رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به تازگی با اشاره به اخذ مالیات از دانه‌درشت‌ها و جلوگیری از فرارهای مالیاتی گفته است: تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای مالیاتی پیش‌بینی شده در ۹ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ رقم خورد و افزایش درآمدهای مالیاتی ناشی از شناسایی فراریان مالیاتی بوده، چه آنهایی که دارای پرونده مالیاتی بوده‌اند و چه اشخاصی که فعالیت اقتصادی داشته و دارای پرونده نبوده‌اند.

برچسب ها:
مالیات
ارسال نظرات
نظرات شما
ناشناس
-
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
فرار مالیاتی پزشکان تاجر و برج ساز رو بیشتر رصد کنید خصوصا زیر میزی های گزاف که به خانواده بیمار تحت عنوان تیم عمل جراحی در بیمارستانهای دولتی و خصوصی بیداد میکنه .
0
0
مجید
-
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
تحقق دریافت کامل مالیات چه تاثیری در جامعه و خدمات رسانی عمومی داشته و یا خواهد داشت ؟ یا به نفع برخی گروهک ها گرفته می شود ؟؟؟
0
0
حامد
-
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
یعنی هیچکسی روی مطالب شما نظر نمیدهد که هیچ نظری را منتشر‌نمیکنید؟
من شما را از خبررسانهام حذف میکنم و دیگر مطالب شما را نمی خوانم وقتی شما به مخاطب اهمیت نمیدهید
0
0