x
۱۰ / دی / ۱۴۰۲ ۱۶:۵۵

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب سوپریما Suprema

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب سوپریما Suprema

یکی از مهم ویژگی هایی که زمان خرید دستگاه حضور و غیاب سوپریما باید مد نظر داشته باشید، این است که دستگاه به فناوری های جدید و مختلف مجهز شده باشد، تا به طور کامل از نیازهای خریداران پیشتیبانی کند. علاوه بر این، برای این که خرید آگاهانه تر و بهتری داشته باشید، می توانید از طریق تماس با شماره 78756000(021) با کارشناسان مجموعه مکسا در تماس باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید یا به وب سایت شرکت مکسا به ادرس www.maxasecurity.com مراجعه کنید.

کد خبر: ۸۱۷۰۱۲
هلوو

یکی از بهترین انواع دستگاه های حضور و غیاب که از آن می توان برای مدیریت و کنترل تردد کارمندان و پرسنل سازمان ها و شرکت های مختلف از آن استفاده کرد. دستگاه حضور و غیاب سوپریما است. این دستگاه منحصر به فرد و با کیفیت در شرکت سوپریما و با بهره گیری از جدیدترین فناوری های روز دنیا طراحی و تولید شده است. به همین دلیل جز پر فروش ترین دستگاه های حضور و غیاب محسوب می شود. یکی از بهترین ویژگی های دستگاه های برند سوپریما تنوع زیاد محصولات و دستگاه های حضور و غیاب آن است. به همین منظور در ادامه این مقاله به بررسی کامل تر راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب سوپریما  Suprema می پردازیم تا با آگاهی بیشتری اقدام به خرید کنید.

انواع دستگاه های حضور و غیاب سوپریما Suprema

یکی از بهترین ویژگی های منحصر به فرد شرکت سوپریما این است که با تکیه بر فناوری های روز دنیا انواع دستگاه حضور و غیاب سوپریما Suprema را با مشخصات و ویژگی های مختلف و منحصر به فرد تولید می کند. بنابراین خریداران می توانند بر اساس کاربرد و بودجه مورد نظر خود اقدام به خرید کنند. از جمله بهترین انواع دستگاه های این شرکت می توان به موارد مهم زیر اشاره کرد:

  • دستگاه حضور و غیاب سوپریما   Biostation 3

یکی از بهترین مدل های دستگاه حضور و غیاب سوپریما مدل، Biostation 3 است که در مقایسه با مدل های دیگر دستگاه های این برند، اندازه کوچک تری دارد. به همین منظور استفاده از آن در شرکت ها و سازمان های مختلف که زیبایی دستگاه برای آن ها اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد می شود. یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه این است که چند روش دسترسی بدون تماس از جمله تشخیص چهره، موبایل اکسس، کارت RFID و بارکدخوان را برای احراز هویت کاربران ارئه می کند. بنابراین بر اساس مهارت یا علاقه خود می توانید از یکی از روش ها برای شرکت یا سازمان استفاده کنید. علاوه بر این، از جمله محبوب ترین ویژگی های این دستگاه می توان به مجهز شدن به استانداردهای  IP65  و IK06 اشاره کرد. به همین دلیل برای نصب در فضاهای داخلی و خارجی هم می توان از آن استفاده کرد.

  • دستگاه حضور و غیاب سوپریما  Face Station F2

یکی دیگر از بهترین دستگاه های حضور و غیاب چند وجهی می توان دستگاه Face station F2 را نام برد. عملکرد و کاربرد اصلی این دستگاه با استفاده از روش تشخیص چهره است. این دستگاه به فناوری Fusion Suprema مجهز شده و به همین دلیل امکان تقلب و جعل شناسایی چهره به شدت در آن کاهش می یابد. با این وجود می توانید در صورت لزوم از سایر روش های دیگر از جمله تشخیص اثر انگشت، کارت‌ خوان و دسترسی به تلفن همراه و ... نیز برای احراز هویت استفاده کنید. علاوه بر این، یکی از قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه این است که قابلیت شناسایی افراد با ماسک و بدون ماسک را دارد. همچنین با داشتن استاندارد IP 65 امکان نصب این دستگاه در شرایط آب و هوایی مختف و حتی در شرایط گرد و غبار را نیز برای خریداران فراهم کرده است. 

images_1704021513_65914e0991454.jpg

  • دستگاه حضور و غیاب سوپریما  Face Station 2

یکی از دستگاه های حضور و غیاب پیشرفته و مجهز شده به فناوری ها و قابلیت های جدید و منحصر به فرد، دستگاه حضور و غیاب سوپریما  Face Station F2است. یکی از بهترین قابلیت های این دستگاه تشخیص چهره از طریق ویژگی های بیومتریک صورت است. این دستگاه به یک پردازنده چهار هسته ‌ای 1.4 گیگا هرتزی مجهز شده، به همین دلیل دارای سرعت تطبیق بسیار بالایی را برای خریداران فراهم می کند. علاوه بر این، این دستگاه یکی از مهم ترین قابلیت های این دستگاه مجهز شدن به نور IR و تکنیک نوری است، به همین منظور امکان تشخیص و شناسایی چهره افراد در شرایط نوری مختلف و خاص هم وجود دارد.

  • دستگاه حضور و غیاب سوپریما Face Lite 

یکی دیگر از جدیدترین دستگاه حضور و غیاب شرکت سوپریما که با استفاده از آخرین تکنولوژی های جدید تولید شده، دستگاه حضور و غیاب سوپریما  Face Lite است. این دستگاه به قابلیت ها و فناوری های جدید از جمله بیومتریک صورت، سرعت، دقت مجهز شده است، به همین دلیل میزان امنیت بالایی را برای سازمان ها و شرکت ها فراهم می کند. این دستگاه به فناوری مادون قرمز و تشخیص چهره زنده نیز مجهز شده، بنابراین قابلیت تشخیص چهره جعلی افراد را نیز دارد.

  • دستگاه حضور و غیاب سوپریما  Bioentry p2 

در صورتی که می خواهید از دستگاه های حضور و غیاب با طراحی ظریف و کوچک استفاده کنید، خرید دستگاه حضور و غیاب سوپریما  Bioentry p2 بهترین گزینه است. این دستگاه تشخیص اثر انگشت به فناوری بیومتریک و همچنین پردازنده قوی 0.1 گیگاهرتزی مجهز شده است، به همین دلیل استفاده از آن تاثیر ویژه ای در افزایش و تامین امنیت سازمان یا شرکت مورد نظر خواهد داشت. این دستگاه از فناوری NFC نیز پشتیبانی می کند. به همین دلیل می توانید در صورت لزوم و برای ثبت زمان ورود و خروج خود آن را به تلفن همراه همراه خود نیز متصل کنید.

  • دستگاه حضور و غیاب سوپریما  Bioentry R2 

دستگاه حضور و غیاب سوپریما Bioentry R2 یکی از بهترین دستگاه های حضور و غیاب شرکت سوپریما است که می توان برای استفاده از آن از قابلیت حسگر اثر انگشت و کارت RFID نیز استفاده کرد. یکی از بهترین ویژگی های این نوع دستگاه طراحی ظریف و کوچک آن با عرض 50 میلیمتری است. به همین دلیل برای شرکت های خصوصی یا فضاهای کوچک بهترین انتخاب است. این دستگاه از فناوری NFC نیز به منظور امکان متصل کردن به تلفن همراه نیز پشتیبانی می کند. 

images_1704021520_65914e10c12a0.jpg

  • دستگاه حضور و غیاب سوپریما BioStation L2 

دستگاه حضور و غیاب سوپریما BioStation L2  بر اساس جدیدترین فناوری های روز دنیا و همچنین برای همه نوع برنامه های حضور و غیاب و با استفاده از الگوریتم های تشخیص اثر انگشت زنده تولید شده است. به همین دلیل عملکرد سریع و دقیقی دارد و استفاده از ان باعث تامین و افزایش امنیت در سازمان ها و شرکت های مختلف می شود. با استفاده از فناوری تشخیص اثر انگشت زنده طبیعی و غیر طبیعی بودن اثر انگشت افراد را سریعا شناسایی می کند. 

جمع بندی

با توجه به این که دستگاه های حضور و غیاب شرکت سوپریما با ویژگی ها و مشخصات مختلفی تولید و روانه بازار می شوند، ممکن است انتخاب و خرید دستگاه مورد نظر آسان نباشد. بنابراین زمان خرید بهترین دستگاه مورد نظرتان ابتدا باید نیاز سنجی کرده و بر اساس میزان امنیت یا حساسیت شرکت یا سازمان خود، و همچنین بر اساس میزان بودجه ای که در اختیار دارید، مدل مورد نظرتان را خریداری کنید. یکی از مهم ویژگی هایی که زمان خرید دستگاه حضور و غیاب سوپریما باید مد نظر داشته باشید، این است که دستگاه به فناوری های جدید و مختلف مجهز شده باشد، تا به طور کامل از نیازهای خریداران پیشتیبانی کند. علاوه بر این، برای این که خرید آگاهانه تر و بهتری داشته باشید، می توانید از طریق تماس با شماره  78756000(021) با کارشناسان مجموعه مکسا در تماس باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید یا به وب سایت شرکت مکسا به ادرس www.maxasecurity.com مراجعه کنید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

برچسب ها:
سوپریما
ارسال نظرات