۰ نفر

ماجرای تنبیه بدنی یک دانش‌آموز / واکنش آموزش و پرورش

۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۱
کد خبر: 814230
ماجرای تنبیه بدنی یک دانش‌آموز / واکنش آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز گفت: پرونده تنبیه بدنی دانش آموز توسط معلم ورزش به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش ارسال شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیدعبدالصمد موسوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز با اشاره به وقوع یک مورد تنبیه بدنی دانش آموز در یکی از مدارس ناحیه سه شیراز اظهار کرد: موضوع تنبیه بدنی دانش آموز خط قرمز ماست، و پرونده تنبیه بدنی دانش آموز توسط معلم ورزش به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش ارسال شد.

او بیان کرد: روز پنج شنبه ۲۳ آذرماه آزمون پیشرفت تحصیلی در یکی از مدارس روستاهای اطراف شهر شیراز در حال برگزاری بوده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز افزود: در هنگام برگزاری این آزمون، معلم ورزش این مدرسه که در حال مراقبت از برگزاری آزمون بوده با یکی از دانش آموزان که احتمال انجام تخلف داشته بحث لفظی پیدا می‌کند.

موسوی اضافه کرد: این درگیری لفظی منجر به تنبیه بدنی این دانش آموز توسط معلم ورزش این آموزشگاه می‌شود.

او ادامه داد: مسئولان آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز پس از اطلاع از این ماجرا موضوع را از طریق مدیر مدرسه، معلم ورزش خاطی و اولیا دانش آموز پیگیری کرده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز گفت: هر چند جلسه‌ای با حضور مدیر مدرسه، اولیای دانش آموز و معلم ورزش برگزار و با دلجویی و عذرخواهی، موضوع خاتمه یافته، اما به علت رفتار خارج از شئون شغلی و اداری این معلم ورزش، او به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان اموزش و پرورش معرفی شد.

موسوی تاکید کرد: بارها اعلام شده تنبیه بدنی دانش آموز از خطوط قرمز وزارت آموزش و پرورش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha