x
۰۷ / آذر / ۱۴۰۲ ۰۸:۵۱

افزایش ۱۱ درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان

افزایش ۱۱ درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در ۸ ماهه سالجاری، ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۶۳۷ نفر مسافر در سطح استان جابه جا شده اند که این میزان حاکی از رشد ۱۱درصدی در تعداد مسافر و رشد ۷ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

کد خبر: ۸۱۰۶۵۰
هلوو

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، تیمور باقری افزود: این تعداد مسافر در قالب ۱۶۵ هزار و ۷۸۶ فقره سفر طی این بازه ی زمانی جابجا شده اند.

وی بیان کرد: از مجموع مسافر جابجا شده طی این مدت، یک میلیون و ۹۴ هزار و ۸۹۰ نفر درون استانی و یک میلیون و ۳۵ هزار و ۷۴۷ نفر به مقصد برون استانی بوده است‌.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک ۳ پایانه مسافری فعال،۶۴ شرکت مسافربری و بیش از ۹۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در حوزه ی تحت‌ پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در حال ارائه خدمات به مردم و مسافران هستند.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

ارسال نظرات
x