x
۲۲ / مهر / ۱۴۰۲ ۱۵:۱۸

خرید بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا

خرید بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا

امروزه با توجه به افزایش آلودگی هوا و آب، استفاده از دستگاه تصفیه آب در خانه ها به عنوان یکی از ابزارهای‌ محافظت از سلامتی شدیداً توصیه می‌شود. در این راستا، بازار دستگاه‌های تصفیه آب خانگی بسیار پر رقابت شده است و مشتریان می‌توانند از برندها و مدل‌های متعددی انتخاب کنند. هر کدام از این برندها و مدل‌ها دارای ویژگی‌ها و مزایا و معایب خاص خود هستند. در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی می پردازیم.

کد خبر: ۸۰۳۵۸۵
هلوو

دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

1. نوع تکنولوژی تصفیه: دستگاه‌های تصفیه آب خانگی اورجینال می‌توانند از تکنولوژی‌های مختلفی مانند اسمز معکوس، فیلتراسیون فشار معکوس یا استخراج یون استفاده کنند.

2. ظرفیت تصفیه: میزان آبی که دستگاه به صورت روزانه می‌تواند تصفیه کند؛ این ظرفیت معمولاً به لیتر در ساعت یا لیتر در روز مشخص می‌شود.

3. تعداد مراحل تصفیه: تعداد فیلترهای مختلف در دستگاه، که هر یک از این فیلترها برای حذف آلودگی‌های مشخصی مانند ذرات، باکتری‌ها، ویروس‌ها و یون‌های مضر استفاده می‌شوند.

4. امکانات اضافی دستگاه: دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال ممکن است دارای قابلیت‌هایی مانند تنظیم pH آب، اضافه کردن مواد معدنی مفید به آب، خنک کنندگی یا گرم کنندگی آب و چندین عملکرد دیگر باشد.

5. ابعاد و طراحی: ابعاد فیزیکی دستگاه و طراحی آن، اندازه کوچک‌تر دستگاه، نصب آسان و مطابق با سبک زندگی خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

6. مصرف انرژی: مصرف برق دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال می‌تواند به عنوان یکی از مشخصات بدونی مدنظر قرار بگیرد.

7. کارایی و عمر مفید: کیفیت تصفیه آب، عمر مفید فیلترها و کارایی دستگاه به عنوان مشخصه‌های دیگری که در نظر گرفته می‌شوند.

دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب ساخت تایوان با کیفیت ترین سیستم های تصفیه آب خانگی می باشند. دستگاه های بسیاری با عنوان تایوانی در بازار موجود هستند که اکثرا تقلبی بوده و اصل تایوان نمی باشند. 3 برند معتبر مینروا، سافت واتر و سی سی کا از بهترین دستگاه های تصفیه آب در بازار ایران بوده که خوشبختانه نمایندگی فروش مستقیم نیز دارند.

برند مینروا پر فروش ترین تصفیه آب خانگی در ایران می باشد. این شرکت در دهه 30 میلادی در تایوان آغاز به فعالیت نمود و امروزه دستگاه های اسمز معکوس قدرتمندی را تولید می کند که بهترین تصفیه آب در دنیا می باشد. مینروا به دلیل داشتن قطعات اورجینال و با کیفیت، استفاده از فناوری های پیشرفته و مطابق با دانش روز ، خدمات پس از فروش ارزنده، فیلتر های با کیفیت از جمله ممبران 13 لایه آمریکایی فیلمتک، پمپ قوی و کم مصرف و مخزن آنتی باکتریال بهترین انتخاب برای تصفیه کردن آب شرب منزل شما می باشد. استاندارد های FDA,NSF,CE,WQ نیز توسط این دریافت شده است که می توان به راحتی به عملکرد دستگاه سلامت آن اعتماد کرد. تصفیه آب 6 مرحله ای آب معدنی ساز، 7 مرحله ای قلیایی، 8 مرحله ای یو وی دار و 8 مرحله ای اکسیژن ساز بهترین مدل های  این برند می باشند.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب


سی سی کا دیگر برند معتبر تایوانی است و  یکی از بهترین تصفیه آب های اسمز معکوس را در اختیار دارد که با فیلتر ممبران 13 لایه ی آمریکایی خود می تواند تا 99 درصد میزان خلوص آب را افزایش دهد و هر نوع ذرات و ناخالصی های آب را در ریز ترین اندازه حذف نماید. سی سی کا تولید تجهیزات و لوازم جانبی دستگاه تصفیه آب را نیز در اختیار دارد و انواع فیلتر ها، هوزینگ، شیر آلات و اتصالات و پمپ را با بهترین کیفیت تولید می کند. دستگاه تصفیه آب سی سی کا به علت قیمت مناسبی که دارند و در عین حال کیفیت بسیار خوب آن گزینه ی مناسبی برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی می باشد. تصفیه آب ها ی6 الی 8 مرحله ای زیر سینکی با بهره مندی از سیستم ها ی قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز از تولیدات سی سی کا می باشد که هر کدام خصوصیات متفاوتی دارند.

سافت واتر نیز یکی دیگر از کمپانی های با تجربه ی تایوانی است که در دهه 40 میلادی تاسیس شد و سابقه ی زیادی در طراحی و تولید دستگاه های تصفیه آب دارد. این برند از روش اولترا فیلتراسیون و اسمز معکوس در دستگاه های خود بهره می گیرد که دستگاه های اسمز معکوس آن جزو بهترین آب تصفیه کن های دنیا می باشد. این برند که صد ها هزار مشتری را در طی این سال ها به خود جذب کرده است یکی از بهترین برند های تصفیه آب تایوانی است. قدرت عمل فیلتر های دستگاه سافت واتر به خصوص فیلتر ممبران آن در کاهش آلاینده های آب بسیار قدرتمند است. این برند با دریاف تاییدیه های بین المللی کاملا استاندارد می باشد. سافت واتر یک دستگاه اقتصادی با ارزش خرید بالاست که می توانید برای تصفیه آب شرب منزلتان به آن اعتماد کنید.

قیمت و خرید تصفیه آب خانگی تایوانی

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا یکی از معتبرترین مراکز فروش آب تصفیه کن های خانگی می باشد که می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید تصفیه آب به سایت این شرکت مراجعه نمایید. همچنین تصفیه آسا واردکننده و نمایندگی انحصاری مارک تصفیه آب مینروا و دستگاه های ساخت تایوان مثل سی سی کا و سافت واتر می باشد که با بهترین قیمت و گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش آن ها را به مشتریان خود ارائه می دهد.

مشاوران فروش این شرکت در هر ساعت از شبانه روز و در هفت روز هفته آماده ی پاسخگویی و ارائه ی مشاوره رایگان به شما می باشند. شما می توانید برای سفارش اینترنتی تصفیه آب به سایت تصفیه آسا مراجعه کنید تا در کوتاه ترین زمان دستگاه مورد نظرتان را آنلاین سفارش دهید تا در اسرع وقت کارشناسان فنی تصفیه آب برای نصب و تحویل در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

خرید اقساطی برای ساکنین تهران و کرج، تخفیفات ویژه، تعویض فیلتر ها و تعمیرات دستگاه و ارسال و نصب رایگان دستگاه برای ساکنین تهران و کرج از دیگر خدمات شرکت تصفیه آسا می باشد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

ارسال نظرات