x
۰۹ / ارديبهشت / ۱۴۰۲ ۱۰:۰۲

معرفی نرم افزار انبارداری، حقوق و دستمزد و CRM پارمیس

معرفی نرم افزار انبارداری، حقوق و دستمزد و CRM پارمیس

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس با داشتن تیمی مجرب و با هدف بزرگ توسعه و پیشرفت انواع کسب­وکارها اقدام به تولید شمار زیادی از نرم افزارهای مالی نظیر نرم افزار انبارداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار CRM کرده است.

کد خبر: ۷۱۳۹۶۱
هلوو

نرم افزارهایی که، براساس نیازهای شما عزیزان در انواع مشاغل تولید شده و حافظ اطلاعات مهم شرکت شماست.

معرفی نرم افزار انبارداری، حقوق و دستمزد و CRM پارمیس

مزایا نرم افزار انبارداری پارمیس

نرم افزار انبارداری پارمیس در گذشته، شرکت­ها و حسابداران از روش­های سنتی و دستی برای پیش بردن امور مرتبط با انبار و موجودی کالاها استفاده می­کردند. اما با این روش، همواره اشتباه در محاسبات و حتی از دست­رفتن اطلاعات وجود داشت که باعث بروز دردسرهایی برای سازمان می­شد. اما با ظهور نرم افزار انبارداری دیگر خبری از این مشکلات نبوده و افراد می­توانند اطلاعات را با دقت و سرعت به مراتب بالاتری ذخیره کنند.

قابلیت­ها و توانایی­های خاص نرم افزار انبارداری، امکان مدیریت دقیق موجودی کامل انبار و ردیابی و مشاهده آن­ها را فراهم می­کند.

به عبارت دیگر، وجود نرم افزار انبارداری این امکان را به هر سازمانی می­دهد که به بهترین شکل کنترل و مدیریت انبار را از زمان ورود تا لحظه خروج کالاها در دست بگیرد. نکته قابل توجه این­که، نرم افزار انبارداری پارمیس در نسخه های هندهلد و تبلت نیز برای کارفرمایان و حسابداران تولید شده و نصب آن­ها بر روی سیستم­های اندروید به آسانی امکان­پذیر است.

در نرم افزار انبارداری، ثبت تمامی رسیدها و حواله های مرجوعی و همین­طور رسیدهای اول دوره و خرید به راحتی وجود دارد. رهگیری کلیه محصولات و کالاهای انبار از لحظه تولید یا خرید تا زمان فروش آن­ها به دلیل وجود سریال کالاها توسط نرم افزار انبارداری مجموعه ما به راحتی قابل انجام است.

معرفی نرم افزار انبارداری، حقوق و دستمزد و CRM پارمیس

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، بزرگترین مصیبت و نگرانی حسابداران در روزهای نزدیک به اتمام هر ماه کاری، محاسبه درست و بدون اشکال حقوق کارمندان شرکت بوده است. بالاخص اگر فرد حسابدار سازمانی بزرگ با تعداد بسیار زیادی پرسنل نیز باشد. آنوقت محاسبه پرداختی آن­ها به سختی شکستن شاخ غول است. چرا که، این کار زمان زیادی از حسابداران گرفته و آن­ها را در رنج و عذاب قرار می­دهد. اما در حال حاضر و با وجود نرم افزار حقوق و دستمزد دیگر خبری از این حجم از نگرانی ها و دردسرها نبوده و کار محاسبه حقوق و دستمزد در زمانی کوتاه انجام می­شود.

از بین مهم­ترین مزیت­های استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می­توان از موارد زیر نام برد:

  • صادر کردن فیش حقوقی جهت کلیه کارکنان مشغول به کار در سازمان به وسیله نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس
  • امنیت بالای کلیه اطلاعات مرتبط با حقوق پرداختی به کارکنان به وسیله نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس
  • طراحی عالی نرم افزار حقوق و دستمزد با قابلیت درج قوانین جدید مرتبط با وزارت کار
  • ایجاد نظم و یکپارچگی در سازمان به وسیله نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس
  • عدم نیاز به وجود متخصصان و کارشناسانی در حوزه آی­تی و یا حسابداری جهت کار با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

معرفی نرم افزار انبارداری، حقوق و دستمزد و CRM پارمیس

مزایا نرم ­افزار CRM پارمیس

نرم افزار crm پارمیس بهترین فرصت داشتن تعاملی همیشگی با مشتری­ها را در اختیار سازمان­ها قرار می­دهد. به این ترتیب، مشتریان قدیمی از دست نرفته و خرید آن­ها از شرکت همچنان ادامه پیدا می­کند. از طرفی، به کمک نرم افزار crm، سازمان تجربه سوددهی بالا را نیز تجربه می­کند. مدیریت و کنترل مشتریان و برقراری ارتباطی دائمی با آن­ها، با پایین­ترین هزینه ممکن از طریق نرم افزار crm به آسانی فراهم است.

البته، این امر به طور معمول به کمک استفاده از شبکه­های اجتماعی و همین­طور ایمیل و سامانه پیامکی انجام می­شود. به کمک نرم افزار crm شاهد هر چه بالاتر رفتن دقت در انجام تعاملات تجاری با مشتریان هستیم.

مزیت استفاده از نرم افزار انبارداری پارمیس

تعریف دقیق انواع کالاهای مشخصه­دار از جمله مزایای قابل توجه نرم افزار انبارداری تولیدی این مجموعه به شمار می­رود. دقت داشته باشید که، این کار با دو روش متفاوت و به شکل شناور و ساده صورت می­گیرد. با این شیوه، شاهد افزایش چشمگیر دقت عمل و سرعت خود در زمان تعریف انواع کالاهای موجود در انبار هستید. بعلاوه، دیگر خبری از امکان بروز خطا در زمان تعریف کالاهای انبار و همین­طور تعریف اجناس تکراری نیست.

برخورداری از امکانات خاص انباری پیشرفته و مکانیزه، به وسیله استفاده از نرم افزار انبارداری به آسانی برایتان مهیاست.

از دیگر ویژگی­های این نرم افزار انبارداری می­توان به این موارد نیز اشاره کرد:

  • صادر کردن تمامی سندهای مالی به صورت همزمان برای انجام تمامی تراکنش­های انبار کالا در نرم افزار انبارداری پارمیس
  • قابلیت صدور کلیه اسناد اصلاحی مربوط به بازسازی کاردکس تمامی کالاهای انبار البته در بازه­های زمانی تعیین­شده
  • تولید عناوین ثابت کلیه کالاها به صورت کاملاٌ اتوماتیک با در نظرگرفتن انتخاب کاربران و مشخصه­های انواع کالا
  • دارای قابلیت درج اتمام زمان گارانتی کالاها و همین­طور تاریخ مصرف آن­ها

قیمت خرید نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

تهیه نرم افزار حقوق و دستمزد فرصت ثبت کلیه رویدادها و بدون اتفاقات آن هم بدون هیچ اشتباهی را به کارفرمایان می­دهد. بعلاوه، به وسیله نرم افزار حقوق و دستمزد تولیدی مجموعه پارمیس، دسترسی به کلیه جزئیات مندرج در پرونده کارمندان سازمان نیز برای افراد و شرکت­ها وجود دارد. این مجموعه، با ارائه قیمتی عالی و رقابتی در بازار فروش نرم افزارهای حسابداری امکان استفاده کلیه مشتریان با هر امکان مالی را به راحتی فراهم کرده است.

این روزها، به دلیل تخفیف­های در نظر گرفته شده توسط مجموعه، جشنواره­های مختلف و همین­­طور نوسانات هر روزه­ بازار نمی توان قیمت دقیق نرم افزارهای حسابداری را قید کرد. در نتیجه، بهترین راه برقراری تماس با تیم حرفه­ای مشاوران پارمیس برای دریافت راهنمایی­های لازم و اطلاع از قیمت نرم افزار است.

ویژگی­های خاص نرم افزار crm پارمیس

در اینجا شما را با ویژگی­های خاص و منحصربه­فرد نرم افزار crm این مجموعه وزین آشنا می­کنیم.

1. شخصی­سازی تمام تعاریف

به کمک نرم افزار crm امکان شخصی­سازی تعاریف سازمان به آسانی برایتان مهیاست. تعاریفی که، به وسیله آن­ها می­توانید گزارش های خوبی را تنظیم و به مدیر مجموعه ارائه دهید.

2. وجود کارتابل برای هر کاربر در نرم افزار crm

از دیگر ویژگی­های نرم افزار crm وجود کارتابلی برای هر یک از کاربران است. در این کارتابل، کلیه اقدامات برنامه­ریزی شده و همین­طور فعالیت­های از قبل انجام­شده درج شده و امکان تهیه گزارشی جامع از آن­ها وجود دارد.

3. برقراری ارتباط با سیستم VOIP

طراحی نرم افزار crm پارمیس، به شکلی است که، به کمک آن تهیه گزارشی جامع از ثبت تماس­ها و آمار کامل آن­ها برایتان امکان­پذیر است.

این امر، از طریق برقراری ارتباط با سیستم VOIP انجام می­شود.

4. ثبت­کردن تمامی فعالیت­ها

ثبت مواردی از جمله فرستادن پیامک­ها، قرار ملاقات­ها و همین­طور تماس­های تلفنی از طریق نرم افزار crm مقدور است.

جمع ­بندی

نرم افزارهای تولیدی مجموعه پارمیس، در بالاترین کیفیت ممکن و با طراحی عالی در دسترس شما قرار دارند. اگر نیاز به راهنمایی­های بیشتری در زمان تهیه نرم افزارهای این مجموعه دارید، به راحتی و تنها و با یک تلفن 02187758 و یا مراجعه به وبسایت پارمیس به آدرس www.ParmisIT.com ، می­توانید اطلاعات لازم را در این رابطه بدست آورید.

تیم کارشناسان پارمیس، پاسخگوی کلیه سؤالات شما در رابطه با خرید و دریافت نمایندگی نرم افزار های مالی و مدیریتی مورد نظرتان هستند.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

ارسال نظرات
x