x
 وحید خزایی از زندان آزاد شد؟ + فیلم

 وحید خزایی از زندان آزاد شد؟ + فیلم

۲۵ / دی / ۱۴۰۱ ۱۶:۰۵
وحید خزایی بلاگر سرشناس ایرانی است که در بازگشت از ترکیه بازداشت شده است.امروز با انتشار کلیپی از خود خبر آزادی اش را داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ وحید خزایی آخرین بار بعد از بعد از آتش سوزی زندان اوین در مستند منتشر شده رونمایی شده بود و این درحالی بود که از زمان بازداشت هیچ خبری از وحید خزایی در دست نبود.

ماجرای پرونده وحید خزایی به آبان ماه ۹۴ باز می‌گردد زمانی که تصاویرش در ویلا‌های لاکچری شمال تهران به همراه دختران جوان در فضای مجازی منتشر شد، البته او بعد‌ها مدعی شد تمامی این افراد دخترخاله‌های او هستند و با حضور در پلیس فتا ادعا کرد که تلفن همراه وی به سرقت رفته و تمامی تصاویر شخصیش در فضای مجازی منتشر شده و پس از آن با انتشار فیلمی اعلام کرد؛ حواس پلیس فتا به همه چیز است و به زودی همه چیز روشن می‌شود که بعد‌ها این جمله وی بر سر زبان‌ها افتاد و به قالب طنز در فضای مجازی و حقیقی عنوان می‌شد.

پس از اظهارات خزایی وی توسط پلیس فتا دستگیر شد و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خانم‌هایی که در تصاویر منتشر شده با وی در فضای مجازی حضور داشتند، دخترخاله‌های او نبوده و آن‌ها دخترانی هستند که توسط خزایی اغفال شده بودند.

وحید در اظهارت خود پس از دستگیری اعلام کرد که یک کارگر ساده املاک است و کلید منازل را برداشته و با دختران قرار ملاقات می‌گذاشت.

ارسال نظرات